سرپرست فرمانداری: خروج پاوه از وضعیت قرمز کرونا شکننده و ناپایدار است

کرمانشاه ـ ایرنا ـ سرپرست فرمانداری پاوه گفت: رنگ بندی کرونایی این شهرستان بعد از مدت ها از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرد اما این وضعیت شکننده و ناپایدار است.

«جلیل بالایی» جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آمار بستری های کرونایی در پاوه از هفته گذشته به کمتر از ۶ نفر در روز کاهش پیدا کرده و این موجب شده وضعیت این شهرستان نارنجی شود.

وی تصریح کرد: زدن ماسک و تزریق واکسن ضامن پایداری و عامل تغییر وضعیت به زرد و سپس آبی است اما متاسفانه شاهد شرکت شهروندان در مراسمات تشییع و عروسی و عادی انگاری وضعیت هستیم.

سرپرست فرمانداری پاوه ادامه داد: تاکنون ۹۵ درصد معلمان و جامعه فرهنگی و ۸۷ درصد دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کرده اند و از مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان تقدیر می کنیم.

بالایی اظهار داشت: از ابتدای شروع واکسیناسیون، تاکنون ٨۳ درصد جمعیت هدف پاوه دُز اول و ۶۲ درصد نیز دُز دوم را تزریق کرده اند که امیدواریم با همکاری افراد باقی مانده شاهد افزایش آمار واکسیناسیون و ایمنی جمعی شویم.

وی نقش شبکه بهداشت و درمان شهرستان در افزایش مراکز واکسیناسیون و اعزام تیم های سیار به کانون های جمعیتی را قابل تقدیر و باعث رشد واکسیناسیون دانست.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha