۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84539602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی ذوب‌آهن: از تیم پالایش گاز ایلام شناخت کمی داشتیم

اصفهان-ایرنا- مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: بخاطر دسترسی نداشتن به منابع اطلاع رسانی کافی در عرصه فوتبال بانوان و تغییرات زیاد در پالایش گاز ایلام، شناخت کمی از این تیم داشتیم.

به گزارش ایرنا، مهسا آقابزرگی، روز شنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل پالایش گاز ایلام در نشستی خبری افزود: به همین دلیل، بیشتر روی تمرینات خود معطوف شدیم و تمرکز کردیم.

وی با بیان اینکه در بازی نخست نمی‌توان توقع زیادی از بازیکنان داشت، افزود: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند اما در اواخر نیمه اول و دوم بازیکنان ما بهتر کار کردند و نتیجه لازم را بدست آوردند.

وی با بیان اینکه امیدوارم با توجه به شان باشگاه ذوب‌آهن نتایج خوبی را در لیگ برتر فوتبال کسب کنیم، گفت: در این بازی تیم پالایش گاز ایلام دونده و جنگنده بود و برای آنها در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: توانستیم با حمایت باشگاه و همکاری بازیکنان تیم خوبی را جمع کنیم و در ادامه راه برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های بانوان ذوب‌آهن و پالایش گاز ایلام از هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور، ظهر روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست در یک بازی برتر، پیروز میدان شود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با این پیروزی سه امتیازی شد و بعد از خاتون بم در مکان دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha