۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84539964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی اتوبوس در محور شیراز به اصفهان ۹ مصدوم برجاگذاشت
عکس آرشیوی است

اصفهان-ایرنا- واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور شیراز- اصفهان ۳ کیلومتری امین آباد شهرضا بامداد یکشنبه موجب مصدوم شدن ۹ نفر از سرنشینان آن شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۴ صبح امروز به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و چهار واحد امدادی از اورژانس ۱۱۵ و دو واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: ۹ مرد در این سانحه رانندگی مصدوم شدند که از این تعداد حال یکی از مصدومان وخیم و سایر مصدومان وضعیت پایداری دارند.
وی ادامه داد: این مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شده‌اند.
شهرستان شهرضا در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
روز گذشته نیز واژگونی اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد در گردنه ملااحمد موجب مصدومیت ۲۹ نفر از این کارگران شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین گفت: ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه صبح روز گذشته واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ابتدای جاده دهق به سمت اصفهان به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و دو واحد امدادی از اورژانس و درمانگاه دهق به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل چهار مرد و یک زن در بازه سنی ۲۳ تا ۴۸ سال مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به درمانگاه دهق منتقل شدند.
شهر دهق در ۹۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
وی درباره سانحه واژگونی خودروی سواری ساینا عصر دیروز در محور تیران - داران روبروی روستای مهدی آباد تصریح کرد: در این حادثه ۵ نفر شامل دو کودک، دو مرد و یک زن مصدوم و توسط دو واحد آمبولانس به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.
واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور بویژه جاده‌های کویری است که سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد ملی می‌زند و به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیر اصولی اندیشید.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ادامه داد: ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه ظهر دیروز نیز انفجار و حریق در منزلی در خیابان اشراق جنوبی به دلیل نشت گاز موجب مصدوم شدن دو زن و یک مرد شد که برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) منتقل شدند.
وی درباره حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن در روستای تگره خوانسار نیز گفت: این حادثه به دلیل استفاده از ذغال برای گرم کردن محیط دربسته رخ داد که براثر آن یک مرد ۲۵ ساله و خانم ۴۷ ساله مسموم و به بیمارستان خوانسار منتقل شدند.
شهرستان خوانسار در ۱۶۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.
راستین درباره حادثه مسمومیت دیگری که در یک باغ رستوران در جولرستان فلاورجان رخ داد نیز تصریح کرد: در این حادثه دو مرد ۱۸ و ۳۵ ساله به دلیل استفاده از گاز برای گرم کردن محیط آشپزخانه رستوران دچار مسمومیت تنفسی شده و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان منتقل شدند.
شهرستان فلاورجان در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha