۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84541808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه نقاشی دوران کرونا در مهاباد دایر شد

۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبر: 84541808
نمایشگاه نقاشی دوران کرونا در مهاباد دایر شد

مهاباد- ایرنا- نمایشگاهی از آثار نقاشی که در دوران قرنطینه کرونا توسط هنرمندان مهابادی خلق شده، با حضور جمعی از مسوولان در نگارخانه مهاباد گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز دوشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر هنری نقاشی با استفاده از ابزار مداد رنگی، سیاه قلم و چند اثر رنگ روغن است که توسط ۱۰ نفر از هنرمندان این شهرستان به نمایش گذاشته شده‌است.

سیامند جهانبخت با بیان اینکه آثار هنری این نمایشگاه به سبک‌های رئال و و سورئال نقاشی شده‌است، ادامه داد: در این نمایشگاه فعالیت هنرمندان در طول دوران قرنطینه کرونایی به معرض عموم گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: موضوع آثار ارایه شده شامل تصاویر طبیعت و انسان و ترکیبی از آنها است که با ظرافت خاص این هنرمندان خلق شده است.  

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: این نمایشگاه از امروز تا آخر آبان‌ماه صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید علاقه‌مندان به هنر نقاشی در نگارخانه ۱۳۳۰ این شهرستان دایر است.

به گزارش ایرنا، امسال ۱۰ نمایشگاه مربوط به نقاشی، آثار خوشنویسی و خطاطی در مهاباد دایر شده‌است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا و تاکنون ۵۷۵ نفر در این شهرستان بر اثر کرونا جان خود را ازدست دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha