استاندار: برای قیمت نان در کرمانشاه به زودی تصمیم‌گیری می‌ شود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: به زودی در خصوص افزایش یا عدم افزایش قیمت نان در استان با انجام کارهای کارشناسی تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» دوشنبه شب در ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طی روزهای اخیر جمع زیادی از خبازان کرمانشاه تقاضای افزایش قیمت نان را مطرح کرده‌اند.

وی با اشاره به وجود مباحثی در خصوص افزایش قیمت نان در برخی استان ها، افزود: تحقیقات لازم در این خصوص انجام خواهد شد تا مشخص شود آیا این اتفاق در استان های دیگر خصوصا همجوار با کرمانشاه رخ داده و اگر رخ داده میزان آن چه مقدار بوده است.

بازوند با اشاره به واگذار شدن اختیار افزایش قیمت نان به استان ها، گفت: اگر در استان های دیگر افزایش قیمت اتفاق افتاده باشد جلسه ای با حضور دستگاه های مسئول برگزار و برای افزایش قیمت نان در کرمانشاه تصمیم گیری می شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در صورت عدم افزایش قیمت نان در استان های دیگر این موضوع برای استان ما نیز منتفی خواهد بود، گفت: اگر قرار بر افزایش قیمتی باشد ادارات مسئول لازم است اطلاع رسانی قبلی را از طریق رسانه ها انجام داده و مردم را حتما در جریان بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت قیمت برخی محصولات و اقلام مورد مصرف مردم نسبت به قیمت های مصوب اعلام شده، گفت: تخم مرغ، ماست، پنیر و برنج از این جمله هستند.

بازوند در عین حال خواستار تداوم نظارت ها بر بازار و برخورد با گران‌فروشی و کم فروشی ها شد و تاکید کرد: حضور مستمر ناظران و انجام بازرسی های منظم از سودجویی برخی افراد جلوگیری می کند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار نظارت جدی بر بازار مرغ شد و گفت: در این خصوص باید مراقبت های حداکثری به عمل آید تا با کمبود و در نتیجه افزایش قیمت مواجه نشویم.

وی با اشاره به قیمت ۳۱ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم، گفت: اگر کشتار کم شد باید توزیع مرغ منجمد افزایش یابد تا قیمت ها ثابت مانده و شاهد افزایش قیمت در این محصول غذایی نباشیم.

بازوند در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی مراتب را به دستگاه های نظارتی مانند سازمان تعزیرات، اتاق اصناف و صمت گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha