اتاق اصناف و اتحادیه خبازان کرمانشاه برای افزایش کیفیت نان اقدام کنند

کرمانشاه – ایرنا – فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کیفیت نان در کرمانشاه پایین است و مردم ناراضی هستند گفت : متاسفانه برنامه‌ای برای افزایش کیفیت نان نداریم و اتاق اصناف و اتحادیه خبازان که متولی این امر هستند باید کمیته‌ای کیفی برای رسیدگی به این موضوع مهم تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «فضل‌الله رنجبر» روز دوشنبه در جلسه پایش وضعیت نانوایی‌های کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، رضایتمندی مردم در نظام جمهوری اسلامی را یکی از اولویت‌های اساسی دانست و اظهار داشت: امروز مردم کرمانشاه از خدمات نانوایی‌ها رضایت ندارند که باید این مشکلات در اسرع وقت حل شود.

وی ضمن تایید بر اینکه خبازی‌ها هم مشکلاتی دارند افزود : وجود این مشکلات دلیل نمی‌شود که نانوا نان بی کیفیت تولید کند و به مردم بفروشد و یا اینکه در نانوایی ها شاهد کم کاری، کم فروشی و یا رعایت نکردن نظافت محیطی باشیم.

رنجبر با اشاره به اینکه اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان باید هر چه سریعتر برنامه‌ای برای افرایش کیفیت تولید نان در کرمانشاه ارائه کنند گفت : در این کمیته کیفی نمایندگانی از ادارات غله، بهداشت، استاندارد، اتحادیه، فرمانداری و چند خبازی با تجربه دعوت شود تا در جلسات مستمر و دائمی مشکلات را استخراج و برای آنها راهکار عملیاتی ارائه دهند.

فرماندار کرمانشاه بر ادامه و تشدید نظارت بر خبازی ها تاکید کرد و گفت : خبازی های متخلف باید بدانند که به طور دائم رصد می‌شوند و این در حالی است که تا الان با حدود ۳۰ خبازی برخورد کردیم و این برخوردها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ساماندهی سهمیه آرد بر عهده اداره غله است گفت : باوجود اینکه تعداد خبازی های زیادی در کرمانشاه داریم اما متاسفانه وضعیت سهمیه آرد ما معلوم نیست که باید نانوایی های با سهمیه کم مشخص شوند تا نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام گردد.

رنجبر بر حل مشکل سهمیه آرد در ۳۲ روستای بخش مرکزی با بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هم تاکید کرد و گفت: یک نماینده از فرمانداری به همراه نماینده اداره غله باید به این ۳۲ روستا رفته و مشکلات خبازی و سهمیه آرد در این روستاها را مشخص و گزارش کنند تا تصمیمات بعدی درباره مشکلات آنها اتخاذ شود.

در کلانشهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت بیش از ۲هزار واحد خبازی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha