۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84542738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 انجمن ملی فیلم ققنوس در فارس آغاز به کار کرد

۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84542738
 انجمن ملی فیلم ققنوس در فارس آغاز به کار کرد

شیراز-ایرنا – انجمن ملی فیلم ققنوس با هدف شبکه سازی، سازماندهی دانشجویان مستعد و حمایت از فیلمسازان متخصص در استان فارس آغاز به کرد.

دبیر انجمن ملی فیلم ققنوس سه شنبه در حاشیه آغاز به کار این انجمن بیان داشت:حمایت از فیلم سازان متخصص در  سازمان بسیج دانشجویی ، شبکه سازی و سازماندهی دانشجویان مستعد و علاقه مند از اهداف این انجمن است.

ابراهیم شیشه گر ادامه داد: انجمن فیلم قفنوس جایی برای آزمون و خطای هنرمندان برای تربیت نیروی متعهد و متخصص خواهد بود،ما در این انجمن ضمن شناسایی و سازماندهی علاقه‌مندان به این حوزه، با برگزاری دوره‌های مختلف در حوزه فیلم و تولید محتوا با حضور استادان  خبره نسبت به توانمندسازی دانشجویان اقدام خواهیم کرد.

این کارگردان شیرازی ادامه داد:طبق اهداف و سیاست‌های کلی انجمن اعضا و فعالان به صورت ریشه‌ای و اساسی درباره فرهنگ، هنر، رسوم، مسائل و مشکلات استان مطالعه و پژوهش و سپس آثار خود را متناسب با آن ارائه خواهند کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه جوانان هیچ راه ورودی به نهادهای فرهنگی پیدا نمی‌کنند، زیرا با ژست‌های سازمانی مواجه هستند و ما حتما نباید در این عرصه هنری به فکر نخبگان سینمایی باشیم، زیرا جایی برای پرورش نخبگان نداریم.

شیشه‌گر با اظهار اینکه نخبگان سینمایی برای رشد نیاز به آزمون و خطا دارندگفت: باید کاری کنیم هنرمند در خطاهای خودش کمترین ضرر را ببیند.

 این فعال هنری ورود دانشجویان به عرصه فیلم را اتفاق مبارکی دانست و افزود :  فعالیت و همکاری نیروهای علاقه‌مند و مستعد این حوزه بسیار حائز اهمیت است و این اشتیاق برای کار در فضای هنری باید به درستی استفاده شود.

شیشه گر بیان داشت:فعالیت و همکاری نیروهای علاقه‌مند و مستعد این حوزه بسیار حائز اهمیت است و  از این اشتیاق برای کار در فضای هنری باید به درستی استفاده شود.

او گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب که هم از تعهد و تخصص قابل قبولی برخوردار باشد و هم بتواند با ایفای نقش در عرصه‌های مختلف به حل مسائل و مشکلات مردم و کشور کمک کند، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در شرایط کنونی توجه ویژه‌ای را نیازمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha