۳ کودک چالدرانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان ایران خوش درخشیدند

ارومیه- ایرنا - رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالدران گفت: سه نفر از کودکان عضو این کانون در مسابقه بین المللی نقاشی کودکان ایران موفق به کسب سه دیپلم افتخار و نشان نقره ای شدند.

علی اکبر پوررسول روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از  "هدیه آقا نژاد" ، "حنانه عشقی" و "محیا پوررسول"  که موفق به دریافت نشان های نقره و دیپلم افتخار این جشنواره شدند تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: مسابقه بین المللی نقاشی کودکان ایران که با موضوع "دست های پاک، نجات بخش زندگی" و با هدف آموزش شیوه های صحیح مواجهه با بیماری های واگیردار، بین کودکان ۲۷ کشور از پنج قاره جهان برگزار شده بود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالدران ادامه داد: از میان حدود ۹ هزار اثر شرکت کننده از ایران و ۲۷ کشور از پنج قاره جهان در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان، هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند که سهم کودکان این شهرستان کسب سه دیپلم افتخار و نشان نقره جشنواره بود.

وی اضافه کرد: همچنین از هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

به گزارش ایرنا، مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان "دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی" از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

شهرستان چالدران از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha