۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 84543171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکل‌های دانش آموزی در درختکاری مشارکت کنند

تهران-ایرنا- مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درختکاری را یک فعالیت تربیتی دانست و گفت: همه تشکل های دانش آموزی باید در این کار نیکو سهیم شوند و دانش‌آموزان در این فعالیت در کنار یکدیگر باشند.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، علی رمضانی در نشست تخصصی پویش ایران سرسبز؛ هر ایرانی یک درخت اظهار داشت: این فعالیت باید یک جریان باشند و این فعالیتی اجتماعی است و دانش‌آموزان باید در آن شور و نشاط لازم را احساس کند.

وی افزود: در هفته درختکاری می‌توانیم اردوهای یک روزه درختکاری با هماهنگی های لازم برگزار کنیم و همه کانون های فرهنگی تربیتی و تشکل های دانش آموزی با یکدیگر در این امر همکاری لازم را داشته باشند و سیاست‌های کلان  مشخص شود و همه ظرفیت‌ها باید در اختیار تشکل ها قرار گیرد.
 

تشکل‌های دانش‌آموزی برای اوقات فراغت دانش آموزان الگوی مناسبی طراحی کنند

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در پایان فعالیت پویش ایران و سرسبز می‌توانیم جشنواره‌ای را برگزار کنیم که از آموزه ها و فعالیت های دانش آموزان استفاده لازم را داشته باشیم. همچنین  باید از افراد ساعی و کوشا در این پویش تقدیر و تشکر شود و کانال هایی برای قرار دادن محتوا در شبکه شاد ایجاد و از افرادی که بیشترین محتوا و باکیفیت‌ترین محتواها را تولید می‌کنند قدردانی شود. پیام این پویش همدلی و همکاری تشکل ها باید باشد.

رمضانی همچنین گفت: سال گذشته با وجود شرایط سخت کشور و شیوع کرونا رهبر معظم انقلاب امر درختکاری را همچنان با نشاط و شادابی انجام دادند و در پایان نیز توصیه های لازم را برای مردم  ایراد فرمودند.  این فعالیت دغدغه مقام معظم رهبری است و ایشان نگاه نگرانی نسبت به فضای سبز و جنگل ها دارند.

وی با یادآوری کمبود ساعات پرورشی در بین ساعات رسمی مدارس خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد وقت دانش آموزان در اختیار ما نیست و باید با برنامه های اردویی و فرهنگی تربیتی از این فرصت استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha