گردهمایی دختران خانواده شهدای فاطمیون در حرم امام رضا(ع) برگزار شد

مشهد- ایرنا- گردهمایی دختران خانواده شهدای لشکر فاطمیون و مدافعان حرم حضرت زینب(س) در رواق کوثر حرم مطهرامام رضا(ع)در مشهد برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری آستان قدس رضوی، مسوول فرهنگی لشکر فاطمیون در مشهد در این گردهمایی که همزمان با وفات حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت معصومه(س)، شباهت ایشان به حضرت زینب(س) بود که به‌عنوان یک بانوی مسلمان سکوت نکردند و به میدان آمدند تا مبلغ سیره عالم آل محمد(ص) حضرت امام رضا(ع) باشند.

حجت الاسلام همایون عباسی افزود: در طول تاریخ، الگوهای بسیاری برای سرمشق‌گیری وجود دارد و این ما هستیم که الگوی زندگی خود را انتخاب می‌کنیم و انبیای الهی و خاندان پاک عصمت و طهارت راه رستگاری را به ما نشان دادند و از این‌ رو بهترین الگو برای ما هستند.

وی با بیان صفات علمی و معنوی حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: آن حضرت راه حجت خدا را ادامه دادند و از همین رو می‌توانند بهترین الگو برای خواهران و دختران شهدا در زمینه صبر و استقامت باشند.

در این مراسم جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) به قرائت قرآن، اجرای سرود مناسبتی و قرائت دل نوشته پرداختند و در پایان نیز با اهدای بسته‌های متبرک رضوی از دختران با اسامی فاطمه و معصومه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha