۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 84546729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش بسکتبال: تیم‌های عربی همیشه دردساز هستند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: تیم‌های عربی با بهره‌گیری از روش‌های متفاوت همیشه برای ما دردسرساز بوده‌اند و این مساله در بسکتبال هم اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایرنا، جدال تیم‌های بسکتبال ایران و بحرین از پنجره نخست انتخابی‌ جام‌جهانی ۲۰۲۳ در قاره آسیا، در بازه زمانی اول تا نهم آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و باتوجه به حضور تیم ملی بسکتبال سوریه در تهران برای برپایی کمپ تمرینی، قرار است شاگردان هاشمی در دیداری تدارکاتی روز شنبه برابر این تیم به میدان بروند. 

ارسلان کاظمی بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال امروز (پنجشنبه ۲۷ آبان ماه) و در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال ایران در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به این که ما به تازگی از دل لیگ به اردوی تیم ملی وارد شده‌ایم از آمادگی مطلوبی برخوردار هستیم. مطمئن باشید همه با انگیزه کار می‌کنند و ان‌شاءالله با دو پیروزی دل هواداران را شاد خواهیم کرد.

وی درباره بازی برابر بحرین تصریح کرد: من با تیم‌های عربی در جام باشگاه‌های آسیا بازی کردم، در فوتبال، در بسکتبال و حتی سایر رشته‌های ورزشی دیگر بحرینی‌ها برای ما دردسر ساز شده‌اند و مطمئن باشید بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت و نمی‌توان به سادگی از این بازی گذشت. ما در بازی برگشت هم کار خیلی سختی داریم چرا که در آنجا هواداران اجازه ورود به سالن را دارند و تقریباً دو سال است که بازیکنان ما مقابل تماشاگران بازی نکرده اند و این موضوع می‌تواند کار را سخت کند. ضمن اینکه بحرین تیم خوبی است و از دو بازیکن خارجی و آمریکایی که تابعیت گرفته اند نیز بهره می برد. با همه این سختی‌ها باید همه بازیکنان تلاش خود را به کار بگیرند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

ارسلان درباره تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی بسکتبال هم گفت: باید از کادر قبلی تیم ملی تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم، چرا که زحمات خود را برای این تیم کشیدند و نمی‌توان از کنار آن‌ها به راحتی گذشت. کادر جدید هم عزیزانی هستند که من قبلا با آن‌ها کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کافی داریم، در مجموع شرایط خوبی در تیم حاکم است و مطمئن باشید تیم با انگیزه ای را تشکیل خواهیم داد.

بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال، درباره بازی دوستانه با سوریه پیش از دیدار مقابل بحرین نیز گفت: این بازی دوستانه می‌تواند شبیه ساز خوبی برای ما جهت مقابله با بحران باشد. همه تیم‌های عربی از دفاع منطقه‌ای استفاده می‌کنند و زیر حلقه را خوب می‌بندند. دیدار دوستانه کمک کننده خواهد بود و ما می‌توانیم با الگو گرفتن از این بازی نتیجه مناسب را در دو دیدار برابر بحرین کسب کنیم.

طبق برنامه، ۱۶ تیم حاضر از منطقه آسیا - اقیانوسیه در مرحله نخست انتخابی ابتدا باید در چهار گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر بروند. در پایان سه تیم برتر هر گروه راهی دور بعد می‌شوند تا در قالب دو گروه ۶ تیمی با یکدیگر دیدار کنند. در پایان از هر گروه سه تیم جواز حضور در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ را کسب می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha