انتصاب مدیران انقلابی، مطالبه مردم از دولت سیزدهم است

زنجان – ایرنا - امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: انتصاب مدیران انقلابی یکی از مطالبات مردم از دولت است که موجب تحقق وعده‌های رییس جمهوری می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسینعلی زاهدپور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره که با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری برگزار شد، افزود:  سفر رییس جمهوری انقلابی و ولایی که صدای مستضعفان و محرومان را شنیده است قاعدتا نتایج فوری به دنبال دارد ولی باید به مطالبات مردمی در برنامه های بلند و کوتاه مدت توجه شود.

وی اضافه کرد: مردم انتظار دارند مدیران انقلابی هرچه سریعتر کارها را به دست بگیرند چون اگر بخواهیم وعده های رییس جمهور محقق شود باید از مسوولان انقلابی استفاده کنیم.

زاهدپور گفت: در شهرستان خرمدره، این یک مطالبه مردمی است تا وعده های رییس جمهوری هرچه سریعتر محقق شود.

این مسوول با تاکید بر ساماندهی صنعت خودرو، گفت: به رغم برخی از مشکلات که در صنعت داریم ولی بعضا انحصار نیز در این صنعت وجود دارد مانند صنعت خودروسازی که به ظاهر برای دولت درآمد دارد ولی اگر انحصار آن رفع شود درآمدهای مالیاتی خودروسازان بیشتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: خودروسازان داخلی به نوعی با عرضه خودروی بی کیفیت اعتماد مردم را به نظام خدشه دار می کنند و اگر این صنعت، ساماندهی شود می تواند اعتمادسازی کند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به ساماندهی فرهنگی، افزود: اعتبارات عمرانی ما بسیار ناچیز است به ویژه در مورد نماز جمعه که ما نیاز به حمایت داریم تا به عنوان قرارگاه فرهنگی هر منطقه بتوانیم استان و شهرستان را مدیریت کنیم.

وی در خصوص محرومیت شهرستان خرمدره، گفت: این شهرستان بسیار محروم است و نیاز به توجه ویژه دارد که امیدواریم در این سفر مصوبات خوبی برای رفع محرومیت آن صورت گیرد.

۵۶ مشکل شهرستان خرمدره لیست شده است

نماینده شهرستان خرمدره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: شهرستان خرمدره مهد تدین است و شخصیت های انقلابی زیادی در آن رشد و پرورش یافته اند.

حسن شجاعی علی آبادی گفت: مشکل تقسیمات کشوری برای این شهرستان صورت گرفته و شهرستانی در دل شهرستان دیگری ایجاد شده که مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

وی گفت: این درخواست مردم است که این مشکل به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد چون مردم این شهرستان جز حق خود هیچ مطالبه دیگری ندارند.

شجاعی افزود: ۵۶ مشکل شهرستان را لیست کرده ایم که همه آنها در این جلسه و با محدودیت های مالی و پولی قابل حل نیست ولی امیدواریم محورهای اصلی آنها حل و فصل شود.

وی اضافه کرد:احداث بیمارستان، تکمیل راه ها،چهاربانده کردن کمربندی و استقرار صنایع تبدیلی برای پیشرفت شهرستان و تامین آب شرب از جمله مهمترین مطالبات مردمی است که امیدواریم در این سفر مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان زنجان به نمایندگی از دولت به شهرستان خرمدره و ابهره سفر کرده است.

رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، وارد زنجان شد و در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در این سفر یکروزه از شرکت سرجین بافت، محل انباشت پسماند روی، کارخانه روغن نباتی جهان، بازدید کرده و همچنین در جمع مردم منطقه "فلسطین" یکی از مناطقه حاشیه نشین شهر زنجان حضور یافت.

آیت الله رییسی، همچنین بعدازظهر امروز قرار است با حضور در دانشگاه زنجان در جلسه شورای ادارای استان شرکت کرده و دیداری نیز با نخبگان زنجان داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha