۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85214443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۹ طرح صنعتی، کشاورزی و خدماتی در خرمدره به بهره‌برداری رسید

زنجان - ایرنا - فرماندار خرمدره گفت: در هفته دولت امسال ۹۹ طرح صنعتی، کشاورزی و خدماتی با ۴۴۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید که ۲۲۰‌ میلیارد تومان آن از بودجه‌ دولتی تامین شده است‌.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فیاض محبی روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان خرمدره که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، افزود: از مجموع کل این طرح ها ۱۲ پروژه در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال بوده که برای یک هزار و ۹۹۴ نفر اشتغالزایی کرده است.

این مسوول ادامه داد: از جمله‌ این طرح ها می‌توان به واحد بازسازی و نوسازی ماشین آلات راه، ساختمانی و معدنی و کارخانه آسفالت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این شهرستان مشکلات زیادی دارد، گفت: هرچند برخی از این مشکلات حل شده اما برخی دیگر نیازمند توجه استان و تخصیص اعتبارات لازم است.

این مسوول ادامه داد: برای تکمیل تصفیه خانه شهرستان خرمدره ۸۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مساعدت استانی موجب پیشبرد کارها در این زمینه می شود.

امام‌جمعه خرمدره نیز در این جلسه با بیان اینکه امامت مقدمه خداشناسی است چون در پی امام شناسی، شناخت و معرفت به وجود می آید، گفت: اگر ما بخواهیم فرهنگ نجات بخش معرفی کنیم، فرهنگ حسینی است که فرهنگ عزت و افتخار بوده و مایه سعادت و سربلندی می شود.

حجت السلام حسینعلی زاهدی پور خاطر نشان کرد: امیدواریم مشکلات این شهرستان با تدبیر و مدیریت استانی به تدریج برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha