۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84547933
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۸۰ برنامه در هفته بسیج در مریوان اجرا می شود

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۲۸۰ برنامه متخلف و متنوع در سطح این شهرستان با حضور پرشور مردم متدین و انقلابی اجرا می شود.

سردار منصور ولی‌ئی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد برنامه ۳۷ مورد آن برنامه شاخص شهرستانی است و ۲۴۵ برنامه نیز در سطح پایگاه های بسیج، اقشار و محلات پیش بینی شده است.

وی افزود: امسال برنامه های هفته مبارک بسیج با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم » در سطح روستاها و در سطح محلات به صورت پایگاهی و اقشار در حوزه های بسیج تا روز جمعه پنجم آذرماه اجرا و ادامه خواهد داشت .

فرمانده سپاه شهرستان مریوان یادآور شد: رزمایش اقتدار بسیجیان، دیدار با ائمه جمعه در سراسر شهرستان، برگزاری  نشست های بصیرتی، تجلیل ازخانواده های معظم شهداء وایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، راهپیمایی خانوادگی، یادواره شهداء، نواختن زنگ بسیج در مدارس از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان مریوان است.

وی اضافه کرد: برپایی میز خدمت در مناطق محروم، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم وکم برخوردار و ویزیت رایگان در درمانگاه شهید چراغی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مریوان است.

سردار ولی ئی تاکید کرد: اجرای برنامه های هفته بسیج با محوریت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه و با حضور حداکثری خود مردم برگزار می شود.

وی بسیج را نماد خدمت رسانی بی منت به مردم دانست و گفت: بسیج یک شبکه منسجم و متحد در سرتاسر جهان هستی است که الگویی برای تمامی ملت های آزاده جهان شده است.

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha