۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84548258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: دستگاه قضا همانند مشاور در کنار بخش اجرایی خراسان شمالی است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه قضایی استان همواره مشاوری دلسوز در کنار بخش اجرایی استان برای حل مشکلات مردم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالیٰ، محمدعلی شجاعی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان که با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: در این استان بین اجزای حاکمیت به واسطه انسجام و هم افزایی بی نظیری برای حل مشکلات و رسیدگی به امور مردم وجود دارد.

وی افزود: انسجام و هم افزایی حاکم در استان موجب شده است تا نیروهای متعهد، توانمند و کارآمد ارتقا پیدا کنند و در جایگاه های بالاتری به مردم خدمت کنند.

شجاعی یادآور شد: دستگاه قضایی استان برای پیشبرد سیاست ها و امور استان دلسوزانه در کنار سیستم اجرایی بوده است که نمونه بارز آن حضور اثر بخش این دستگاه برای حل مشکلات مناطق زلزله زده است.

وی با تاکید بر اینکه سیستم قضایی استان در تمامی صحنه ها در کنار سایر اجزای حاکمیت حضوری پررنگ داشته است، افزود: مردم استان نیز به واسطه تلاش و دلسوزی مسوولان نظام برای حل مشکلات آنان، در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات حضوری حماسی داشتند.

استاندار: دستگاه قضا همانند مشاور در کنار بخش اجرایی خراسان شمالی است

این آیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدقٰٰ، معاون اول قوه قضاییه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. مسوول روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی علت دعوت نشدن خبرنگاران را شرایط کرونایی اعلام کرد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری، رییس کل سابق دادگستری خراسان شمالی تقدیر و حجت السلام والمسلیمن  براتی زاده به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha