۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84549417
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج با یکهزار بسیجی در دامغان آغاز شد

سمنان-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور یکهزار نفر از بسیجیان به همت حوزه المهدی(عج) این شهر آغاز شد.

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج در رشته های فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، طناب کشی ، طناب زنی، دارت، تنیس روی میز، مچ اندازی، تیراندازی، و دو و میدانی برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی برگزار و در نهایت به افراد برگزیده در هر بخش جوایزی نفیس اهدا می‌شود. 

تقی‌پور تصریح کرد: این جشنواره از امروز کار خود را آغاز کرد و تا آخر هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

وی افزود: «بسیج پاره تن مردم» شعار هفته بسیج امسال است که در شرایط کرونا، برنامه‌های این هفته نیز بر مبنای دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: فضاسازی، گلباران مزار شهدا در سطح شهر و روستا، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نهضت روشنگری، رزمایش استانی گروه‌های جهادی و دیدار با خانواده معظم شهیدان، جانبازان و بسیجیان پیشکسوت، افتتاح محله اسلامی، برگزاری همایش شکوه اقتدار، جشنواره فردای روشن، میز خدمت و اعزام اتوبوس خدمت‌رسانی به منظور ارائه خدمات دندان‌پزشکی در روستای کوه‌زر و دروار از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج امسال شهرستان است.

به گزارش ایرنا، ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب ۹۵۰ فعالیت و ۲۲ برنامه شاخص در طول هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستای دامغان برگزار می‌شود. 

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha