آمار فوتی های کرونایی استان بوشهر ۵۰درصد کاهش یافت
آرشیوی

بوشهر - ایرنا- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: گسترش واکسیناسیون در بین افراد واجد شرایط آمار فوتی‌های کرونایی این استان در آبان نسبت به مهرماه امسال ۵۰ درصد کاهش‌ یافته است.

به گزارش ایرنا، سعید کشمیری روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر  افزود: کل فوتی‌های آبان ۲۶ نفر بود، درحالی‌که این آمار در مهر ۵۲ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: در آبان  ۱۴ روز بدون فوتی کرونایی در این استان ثبت شده است درحالی‌ که در مهرماه  تنها ۴ روز بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: طبق گزارش سامانه ماسک ۱۰۰ درصد شهرستانهای استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی کم خطر قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر نیز گفت: در کنار فعالیت و خدمات مدافعان سلامت با حضور موثر بسیج نیز نقش مهمی در مهار و کنترل  کووید ۱۹ در این استان داشته است.

محمد تقی ایرانی  یادآورشد: اگر کسی به سبب تزریق نکردن واکسن کرونا باعث تهدید سلامت جامعه شود به حوزه قضا معرفی می‌شود.

وی بااشاره به اینکه استان بوشهر در شرایط مطلوب کرونایی  قرار دارد  گفت: روزهای سختی در شرایط کرونایی پشت سر گذاشته شده است که باید اکنون که در شرایط مطلوب قرار داریم با رعایت دستورالعمل بهداشتی این وضعیت حفظ شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر یادآورشد: واکسیناسیون امری مهم و ضروری است که لازم است آحاد مردم به این مهم توجه ویژه کنند.

ایرانی از بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری خبر داد و بیان کرد: در این زمینه دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال باید توجه ویژه‌ای به تزریق واکسن کرونا و رعایت اصول بهداشتی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha