۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 84550378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات مناطق محروم در سفرهای نمایندگان مجلس بررسی می‌شود

کرمان - ایرنا - رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مناطق محروم در سفرهای نمایندگان مجلس به طور اساسی بررسی و رفع می‌شود.

به گزارش ایرنا سید علی موسوی شبانگاه یکشنبه در نشست بررسی و جمع بندی مشکلات شهرستان های رابر، بافت و ارزوییه با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این سفرها تحلیلی از مناطق محروم خواهیم داشت افزود: یک نشست جهادی در رابر برای رفع مشکلات مسکن ۱۰۰ طلبه جوان برگزار و راهکاری ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه این سفرها امیدبخشی مردم را بیشتر می کند افزود: در انقلاب اسلامی بن بست نداریم و با روحیه جهادی می توانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع کنیم.

وی اظهار داشت: کشور امروز در وضعیت پیچیده ای قرار دارد اما با درایت و تدبیرهایی که در مجلس و دولت انقلابی و جوان شکل گرفته این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به برکت این سفرها تصریح کرد: در این سفرها با مجموعه ای از انسان های محروم که سرپرست خانوار یا خانواده های چند معلولیت هستند روبرو می شویم و مشکلات آنها را از نزدیک می بینیم قطعا برای بسیاری از مشکلات آنها راهکاری اندیشیده می شود.

رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید می کنند که نمایندگان مجلس بین مردم بروند و از نزدیک با مشکلات آنها درگیر شوند و راهکاری برای رفع آنها پیدا کنند تصریح کرد: این سفرها فرمایشات معظم له را تحقق می بخشد.

وی با بیان اینکه در این سفرها بسیاری از مشکلات مردم در مناطق محروم به طور اساسی بررسی  می شود گفت: در شهرستان رابر این مهم را دیدیم که یک جلسه جهادی برگزار و برای مشکلات ۱۰۰ طلبه جوان که مشکل مسکن داشتند راهکاری ارائه شد. 

موسوی بیان داشت: در راستای این سفر چند میلیارد اعتبار برای راه شهرستان رابر به تصویب رسید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha