موج سبز ترافیکی در تقاطع‌های کریدور شرق به غرب شهر ارومیه اجرایی شد

ارومیه- ایرنا- مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری ارومیه گفت: فاز اجرایی موج سبز ترافیکی در تقاطع های کریدور سربازان گمنام از تقاطع شهید ذاکر تا چهارراه مخابرات آغاز شده است.

رضا صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت کریدور سربازان گمنام در انجام سفرهای شرقی - غربی شهر ارومیه افزود: موج سبز ترافیکی با هدف هوشمندسازی ترافیک در این مسیر مهم اجرایی شده که امیدواریم در کاهش ترافیک بسیار موثر باشد.

وی اضافه کرد: با اتمام مراحل اجرایی در مرحله اول، این طرح در  سه تقاطع شهید ذاکر، عمار- یاسر و مخابرات اجرا و پس از تبدیل میدان خیرین به چهارراه براساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان، این تقاطع نیز به آن افزوده می شود.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری ارومیه بیان کرد: در فاز بعد در کریدور متقاطع شامل تقاطع های شورا - دانشکده، شورا - آهندوست، خیرین و همافر نیز این طرح اجرایی خواهد شد.

صفری افزود: با اجرای این طرح در ساعات غیر اوج خودروهای عبوری در صورت گذر از چراغ سبز بقیه تقاطع های مسیر را نیز بدون مواجهه با چراغ قرمز و در چراغ سبز عبور خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین در صورت مواجهه با چراغ قرمز در اولین تقاطع و پس از سبز شدن چراغ راهنمایی در بقیه تقاطع‌های چراغ دار مسیر با چراغ سبز مواجه و قادر به عبور خواهند بود.

مسیر بلوار سربازان گمنام یکی از پررفت و آمدترین مسیرهای شهر ارومیه است که از تقاطع شهید ذاکر شروع شده و به زیرگذر تقاطع دانشکده ختم می شود.

این مسیر شرق ارومیه را به غرب متصل می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha