ظرفیت بانوان برای گفتمان‌سازی در جامعه مورد توجه قرار بگیرد

گرگان - ایرنا - مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پیشتازی زنان در عرصه‌های مهم کشور گفت که باید از بانوان توانمند برای روشنگری و گفتمان‌سازی در جامعه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا عاطفه سعیدی‌نژاد روز چهارشنبه در همایش بانوان فعال و تاثیرگذار فرهنگی گلستان اظهار داشت: بانوان باید از ظرفیت روشنگرانه خود برای گفتمان سازی در خانواده، فرزندان و سایر افراد جامعه بهره بگیرند

وی بیان کرد: در چهل سال اول انقلاب اسلامی طرح های کوتاه مدت برای رفع بحران های پی در پی اجرا شد و در چهل سال دوم باید به شکوفایی ظرفیت های ویژه و طرح های مهم و اثر گذار بلند مدت پرداخته شود.

سعیدی نژاد بیان کرد: زنان و جوانان نقش مهمی برای پیشرفت و توسعه کشور در همه ابعاد دارند که به عنوان نمونه همت بانوان ، مردان، فرزندان و خانواده ها را به سمت پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هدایت کرد که نشان می دهد باور زنان برای پیشروی انقلاب، دولت و تمدن اسلامی ظرفیت تاثیرگذاری است.

وی گفت: در شرایط فعلی جامعه، تغذیه علمی و فرهنگی مردم باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد زیرا دشمن با استفاده از رسانه های وابسته به خود در حال تلاش برای سلطه فرهنگی در مردم  ایران است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وظیفه عموم جامعه مذهبی برای مقابله با دشمنان تبیین‌گری بوده که بخش مهمی از این مسوولیت بر عهده زنان است.

سعیدی نژاد تاکید کرد: برای تشکیل جامعه پیشرفته انقلابی باید صحبت ها و دغدغه های عموم بانوان شنیده شود و توجه به مسائل زنان به صورت چند بعدی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: مسئولین انقلابی باید از ظرفیت ویژه نخبگان، دانشجویان و بانوان برای به ثمر رساندن مقاصد جامعه انقلابی ایران استفاده کنند.

ظرفیت بانوان برای گفتمان‌سازی در جامعه مورد توجه قرار بگیرد

​مشاور مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی هم در این همایش گفت: بانوان فعال فرهنگی باید برای هدایت و مدیریت از حضرت زهرا (س) الگو برداری کنند.

سعید حسن‌زاده اظهار داشت:  زنان ایرانی باید جایگاه خود را به خوبی شناخته و بدانند هیچ مقامی توان رقابت با جایگاه مادری را ندارد.

وی بیان کرد: بانوان با مطالعه دقیق قانون اساسی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرصت های شکوفایی، رشد و سعادت را برای خود و دیگران فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم در این همایش گفت: انسان هر جای عالم می تواند منشا تحول به نفع یا ضرر جبهه حق باشد و  بی شک آینده سازان و کنشگران حقیقی در تعالی بشریت و انقلاب اسلامی مردم اجتماع هستند.
ظرفیت بانوان برای گفتمان‌سازی در جامعه مورد توجه قرار بگیرد

حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار داشت: در نهضت مشروطیت، پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس  موثرترین نقش را بانوان داشتند و تدام این نهضت هم به دست زنان اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امیدواریم بانوان با تربیت مردان و فرزندان مانند ایشان به بشریت کمک کنند.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: حجم سنگین تمرکز دشمنان بر دوش بانوان و دختران است و ما باید از ظرفیت های بالقوه و بالفعل زنان برای تاریخ سازی و تحول اجتماعی و مقابله با دشمنان کشور استفاده کنیم

مطابق سرشماری رسمی  نفوس و مسکن سال ۹۵ گلستان بیش از یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد که حدود نیمی از آنان را بانوان تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha