فرمانده سپاه گچساران: بصیرت و شجاعت رمز موفقیت بسیج است

گچساران - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: بصیرت، شجاعت و دشمن شناسی از ویژگی های بسیجیان است که کشور را از گردنه های سخت عبور داده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ باقر پسنده روز چهارشنبه در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان گچساران اظهار داشت:تقدیم هزاران بسیجی در دوران دفاع مقدس اثبات کننده روحیه جوانمردی آنان برای دفاع از ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: راز اقتدار بسیج پیروی از رهمنودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با گرامی داشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج به دستور امام خمینی (ره)، تاکید کرد:بسیجیان با شایستگی از آرمان های اسلامی،ملی و انقلابی کشورمان صیانت  کردند.

پسنده با اشاره به اینکه امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تفکر بسیجی است، اضافه کرد: با از جان گذشتگی بسیجیان در کنار سایر نیروهای نظامی در گام نخست انقلاب  نظام اسلامی تثبیت شد تا جایی که اکنون آزادی خواهان دنیا با الگوگیری از مکتب بسیج مقابل قدرت های بزرگ دنیا صف آرایی می کنند.

پسنده ابراز داشت: در گام دوم انقلاب نیز بسیج به اوج اقتدار رسیده و آنان در صورت بروز هر گونه تحرکاتی آماده واکنش دندان شکن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به  ویژه برنامه های اجرایی هفته بسیج در این شهرستان هم گفت: گچساران در هفته بسیج جزو رتبه های برتر بوده به طوری که در مسابقات تولید محتوای دیجیتال بسیج مقام نخست استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد و  این شهرستان همچنین در اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم جزو شهرستان های پیشتاز استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha