۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84553697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیجیان زنجان در ۴۶ عملیات آفندی و پدافندی خط شکن بودند

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیجیان این استان در طول دوران دفاع مقدس در ۴۶ عملیات آفندی و پدافندی خط شکن بودند.

سردار جهانبخش کرمی روز چهارشنبه در رزمایش هشت هزار نفری اقتدار بسیجیان استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مصلاب شهر زنجان و با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و با حضور پرتعداد اقشار مختلف بسیجیان زنجان برگزار شد، افزود: بسیجیان این استان در دوران دفاع مقدس در ۴۶ عملیات آفندی و پدافندی، خط شکن بودند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج با حضور مقتدرانه و دلاور مردانه در جبهه های حق علیه باطل حماسه های جاوید و ماندگار خلق کردند، اظهار داشت: بسیجیان در رویارویی با سربازان خصم، از جان و خون خود گذشتند و رشادتهای بسیار از خود نشان دادند.

سردار کرمی، تصریح کرد: بسیجیان سلحشور و مقاوم، برای خنثی کردن فتنه ها و توطئه های مختلف دشمنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و همچنین برای خدمت رسانی به جامعه و مردم به ویژه محرومین در صحنه حاضر هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز نیز همچون گذشته، نیروی توانمند و مقتدر بسیج، در دفاع از ولایت و خیمه ولایت، ابوالفضلی عمل می کنند و آماده و گوش به فرمان رهبری هستند.

سردار کرمی، افزود: امروز ملت همیشه در صحنه ایران، گوش به فرمان ولایت و انگشت به ماشه، آماده برای مقابله با دشمنان هستند و اگر خطایی از سوی آنان سر بزند و به مرزهای کشور دست اندازی بکنند در این صورت دست و پای کثیف آنان را قطع خواهند کرد.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha