۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85297117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج تمام معادلات دشمنان نظام را بر هم زد

زنجان - ایرنا- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج تمام معادلات دشمنان نظام را بر هم زد، گفت: اتحاد و انسجام ملت و رزمندگان عامل اصلی پیروزی جبهه حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) پس از تشکیل سپاه پاسداران،‌ فرمان تشکیل بسیج را دادند، افزود: امام خمینی (ره) سپاه را به دریای بیکران مردم وصل کردند و بسیج از میان خود مردم تشکیل شد که مهمترین اصل آن خدمت به مردم در تمامی عرصه‌هاست.

سردار کرمی گفت:امام خمینی (ره) مرکز و سنگر بسیج را مساجد و حسینیه‌ها اعلام کردند که چنین کاری در دنیا بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: بسیج، بنده امکانات و ابزار نیست بلکه امکانات را بنده خود کرده، هیچگاه توقع و ادعایی نداشته، خداوند به کار آن برکت داده و امروز در جهان اسلام شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای امروز کشور، برخورداری از تفکر جهادی است، گفت: بدون شک بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز همانند دوران دفاع‌ مقدس به فعالیت خود برای کمک به حل مشکلات ادامه می دهند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه فعالیت گسترده جهادگران را می‌توان به وضوح در همه عرصه‌ها مشاهده کرد، افزود: عملکرد بسیجیان را نمی‌توان محدود به حوزه خاصی دانست؛ چرا که بسیج در طول چهار دهه گذشته تلاش کرده است تا حضوری موثر در همه بخش‌ها داشته باشد.

سردار کرمی با اشاره به عملکرد بسیج در حوزه های مختلف، گفت: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات ارزنده‌ای توسط بسیج صورت گرفته است و مقام معظم رهبری امسال در دیدار با فرماندهان نیز از عملکرد این نهاد ابراز خرسندی کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه جهاد آبرسانی سال گذشته در ۵۷ روستا اجرا شد، عنوان کرد: امسال نیز با تفاهمنامه میان بسیج سازندگی و آبفای استان به ۱۵۷ روستا آبرسانی می شود و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده این طرح در ۵۶ روستا تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال سپاه استان با همکاری و مشارکت کمیته امداد ۶۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار در سطح استان اهدا کرده است، افزود: به مناسبت هفته مبارک بسیج چندین سری جهیزیه با همکاری بسیجیان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج ۳۰۸ پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد، گفت: همچنین ۶۵۲ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به مناسبت هفته مبارک بسیج افتتاح می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha