امام جمعه سمنان: رویکرد دولت سیزدهم در برجام نتیجه‌محور است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به مذاکرات پیش رو در روز هشتم آذر گفت: رویکرد دولت سیزدهم در خصوص برجام مذاکراتی نتیجه‌محور به سود کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت اسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر افزود: هر گونه توافقی در مساله برجام تنها در صورت لغو تمام تحریم‌های ظالمه علیه ایران اسلامی صورت می‌گیرد. 

امام جمعه سمنان با تبریک پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  در خصوص تاثیر حضور بسیج بر قدرت نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: بسیجیان همواره در میدان خدمت‌رسانی پیشگام باشند و در جنگ‌های سخت و نرم برای دفاع از جمهوری اسلامی ایفای نقش کنند.

وی افزود: بسیجیان همواره در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی و سایبری در راه خدا جهاد می‌کنند و این جهاد باید رو به پیشرفت و رویش حرکت کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه علم و دانش جهان با سرعت در حال پیشرفت است گفت: اگر چه امکانات جمهوری اسلامی در این زمینه به اندازه کشورهای پیشرفته نیست، اما نخبگان زیادی مانند شهیدان مجید شهریاری و محسن فخری‌زاده دارد که زحمات فراوانی در راه پیشرفت علمی کشور تحمل کردند و  الگوی دینداری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha