۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84556626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای زنجان گرم می‌شود

۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 84556626
هوای زنجان گرم می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: دمای هوای این استان طی چند روز اخیر روند افزایشی داشته و از امروز /شنبه/ تا روز پنجشنبه هوا گرمتر خواهد بود.

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هوای امروز زنجان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و این شرایط جوی تا روز سه شنبه به شکل پایدار بوده و پدیده خاصی، پیش بینی نمی شود.

وی با بیان اینکه میزان دمای هوای زنجان طی مدت یاد شده بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت، افزود: دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

سلطانی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با میزان دمای ۱۸+ درجه سانتیگراد و چورزق در شهرستان طارم با دمای ۳- درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط این استان گزارش شدند.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha