تیم والیبال شهرداری ارومیه همنام گنبدی خود را با شکست بدرقه کرد

ارومیه- ایرنا- هفته دهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برد تیم شهرداری ارومیه برابر همنام گنبدی خود همراه بود تا شهرداری گنبد نخستین باخت خود را بعد از چهار برد پیاپی را بپذیرد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد تیم شهرداری ارومیه موفق شد سه بر یک شهرداری گنبد را شکست داده و بعد از ۲ باخت پیاپی به سپاهان اصفهان و پیکان تهران از بحران اندکی فاصله بگیرد.

ست نخست این مسابقه را نماینده گنبد ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد ولی در ست‌های دوم تا چهارم شهرداری ارومیه میزبان موفق شد  ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را شکست دهد تا شاگردان "محمدرضا تندروان" بر تیم "عظیم جزیده" به برتری دست یابد.

سعید مصطفی‌وند، فرهاد سال افزون، قاسم کارخانه، امیررضا سرلک، صابر کاظمی، رحمان داوودی و آرمان صالحی ترکیب اولیه شهرداری ارومیه و عبدالحمید چوگان، ادریس دانشفر، میکائیل تاجر، امیرحسین ملاعباسی، حسین امیری، فاروق گوگجلی و موسی سخاوی ترکیب اولیه شهرداری گنبد را تشکیل می‌دادند.

در این مسابقه شهرداری ارومیه "علیرضا بهبودی" پاسور اصلی خود به دلیل مصدومیت و "عادل غلامی" را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

مرتضی اکرمی داور این مسابقه در ست چهارم یک کارت زرد تیمی به شهرداری ارومیه نشان داد.

صابر کاظمی ستاره ملی‌پوش شهرداری ارومیه در ست چهارم دچار آسیب دیدگی شد و لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

با این برد شهرداری ارومیه با هشت برد و ۲۴ امتیاز کماکان بعد از فولاد سپاهان اصفهان در رده دوم باقی ماند و تیم شهرداری گنبد با پنج برد و ۱۶ امتیاز بدون احتساب سایر بازی‌ها تیم چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

شهرداری ارومیه در هفته یازدهم ، چهارشنبه ۱۰ آذر در ورامین با شهرداری این شهر دیدار خواهد کرد و شهرداری گنبد در خانه، میزبان راه‌یاب ملل مریوان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha