چمران: امکانات رفاهی نمایشگاه شهر آفتاب در حال نابودی است

تهران- ایرنا-رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب بزرگ‌ترین نمایشگاه کشور گفت: امکانات رفاهی متعدد با هزینه‌های ساخت بالا در این نمایشگاه وجود دارد که به دلیل تعطیل شدن آن در حال نابودی است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مهدی چمران پس از پایان جلسه صحن شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه‌ بین المللی جز آلودگی و تحمیل ترافیک به منطقه کارایی دیگری ندارد.

وی ادامه داد: قرار بود این نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل شود که تاکنون اجرایی نشده است.

علت حدف ردیف بودجه‌های شهرداری

وی با بیان اینکه از همکاران در سازمان برنامه و بودجه خواسته بودیم ردیف بودجه‌های مربوط به شهرداری را برای سال آینده افزایش دهند، گفت: این سازمان تمام تبصره‌ها و ماده‌های ردیف بودجه که برای شهرداری‌ها پیش بینی شده بود را حذف کرده است.

وی با اشاره به  اینکه این یک کار غیرمنطقی و غیرکارشناسی است اظهار داشت: از ابتدا ارزش افزوده همواره متعلق به شهرداری‌ها بوده است. 

چمران با تاکید بر این‌که شهرداری به کارمندانش بابت حقوق معوقه بدهکار است، بیان کرد: باید تمامی ردیف های موارد حذف شده در بودجه شهرداری توسط دولت  اصلاح شود، در غیر این‌صورت نارضایتی‌های مردم بیشتر خواهد شد.

بررسی هشت پلاک ثبتی در شورای شهر تهران 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز نیز هشت پلاک ثبتی دیگر در سطح شهر تهران را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

در این ارتباط  اعضای شورا به تمامی اراضی و پلاک های ثبتی بررسی شده، رای باغ بودن دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha