۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84561961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعیین سرپرست برای ۲ معاونت استانداری خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در احکام جداگانه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری را منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، "حسین موهبتی زهان" با حکم "جواد قناعت" به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی «سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری» به شما محول می‌شود.

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و ماموریت‌های حوزه اقتصادی موفق و مؤید باشید.

پیش از این "مشیرالحق عابدی" از سال ۱۳۹۷ این سمت را برعهده داشت و "حسین موهبتی" با حفظ سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را نیز عهده‌دار شد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین "احمد محبی" را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

در متن این حکم انتصاب آمده است: نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی «سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری» به شما محول می‌شود.

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید.

پیش از این "محمد حسینی" از سال ۱۳۹۸ این سمت را برعهده داشت و "احمد محبی" با حفظ سمت مدیرکل دفتر استاندار، سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی را عهده‌دار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha