۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84562682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سقز میزبان مسابقات فوتسال لیگ دسته یک جوانان کشور شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: رقابت های فوتسال لیگ دسته یک جوانان کشور از ۱۱ آذر در گروه اول برای نخستین بار به میزبانی این شهرستان آغاز شد و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

فرزاد خاکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود می کنند و تیم های راه یافته در ۲ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از فردا ۱۱ آذر تا روز دوشنبه ۱۵ آذرماه برگزار می شود، اضافه کرد: در نهایت از این مسابقات چهار تیم صعود کننده به لیگ برتر جوانان مشخص می شود.

خاکی با بیان اینکه شهرستان سقز بعنوان میزبان گروه اول این مسابقات انتخاب شده است، افزود: تیم "آروین سقز" نماینده استان کردستان در لیگ دسته یکم فوتسال جوانان کشور در گروه اول با تیم های میثاق گرگان، مس سونگون ورزقان، آراز ورامین، چیپس کامل مشهد، هم گروه است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز افزود: آروین سقز، نماینده شایسته استان در اولین دیدار خود با مربیگری حاتم شریفی و سرپرستی اقبال دهزنی روز جمعه ۱۲ آذر ماه به مصاف تیم میثاق گرگان خواهد رفت.

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک جوانان کشور گروه اول، در سالن ۲ هزار نفری شهید آبدرم شهرستان سقز بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha