جواد حق لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲هزار و ۵۹ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۴۱، مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جادهای استان برقرار شده است.
وی تصریح کرد: استعلام وضعیت راه ها و تردد در دوران شیوع ویروس کرونا، گزارش مشکلات راه ها، شکایت رانندگان حمل و نقل بابت عدم دریافت و پرداخت کمسیون اضافی و همچنین درخواست پاکسازی سطح جاده بیشترین موضوع تماس های مردم با سامانه ۱۴۱ طی مدت یاد شده بوده است.
این مسوول با اشاره به اینکه تا سال ۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ به صورت متمرکز در ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و به صورت گویا صورت می گرفت، افزود: از ابتدای سال گذشته امکان پاسخگویی به تماس ها در قزوین فراهم شده است.
به گفته این مسوول راهداری، کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سووالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند.
حق لطفی خاطرنشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه های استان، شرایط راه های مسدود و بازگشایی شده، اعمال محدودیت های تردد وسایل نقلیه، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی هستند که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست پیدار کنند.
وی، دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که می توان از طریق سامانه ۱۴۱ آن ها را با مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان در میان گذاشت.
نظر شما