۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84563905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور نیروی دریایی ارتش در آبهای فراسرزمینی نشانه اقتدار ایران است

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان با اشاره به اجرای ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های فراسرزمینی گفت که این عملیات نشانه اقتدار و عظمت نیروهای نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان اظهار داشت: ناوگان نیروی دریایی ارتش موفق به اجرای ماموریتی بزرگ در مسافتی به طول ۴۵ هزار کیلومتر و به مدت ۱۴۰ روز شد .

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی بیانگر تاثیرگذاری قوای مسلح ایران در معادلات نظامی در آب‌های فراسرزمینی و حتی پهنه آبی اقیانوس اطلس است.

امام جمعه گرگان به اتفاقات اخیر اصفهان اشاره کرد و افزود: بخشی از این تجمع به مطالبه توأم با آرامش کشاورزان اصفهانی مربوط به کم آبی بود که با حفظ نظم توسط نیروی انتظامی همراه شد اما حدود چند صد نفر که بومی و کشاورز نبودند به تحریک شبکه‌های خارجی قصد سوء استفاده از این تجمع صنفی را داشتند که با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ناکام ماندند.

وی مشکل آب را دغدغه ملی برشمرد و گفت: ضرورت دارد مسئولان نظام در خصوص چالش آب چاره اندیشی و تدبیر کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به فرارسیدن روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه باید شرایط و جایگاه خاص کشور را در سطح جهان برای عموم مردم تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: ایشان سمبل شجاعت و مبارزه با استعمار بود.

 امام جمعه گرگان ادامه داد: آیت الله مدرس نماینده ای بود که تلاش استکبار برای ترساندن و تطمیع وی بی‌نتیجه ماند و باید ایشان الگوی نمایندگان مجلس باشند.

 نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به روز معلولان اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت های لازم برای بهره مندی از توان و استعداد معلولان جامعه فراهم شود.
 آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: بسیاری از معلولان هر چند در ظاهر با مشکلات جسمانی مواجه هستند اما توان کارهای بزرگ و خدمات ارزنده به جامعه و دولت را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha