مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان تمدید شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ابوذر استان تا پایان آذر ۱۴۰۰ تمدید شد.

علی مسلمان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت:  مهلت ارسال اثر به جشنواره ابوذر استان سمنان تا پانزدهم آذر بود که با توجه به درخواست اهالی رسانه تا پایان آذر تمدید شد.

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر با محوریت ایجاد جریان رسانه ای در خصوص مهمترین موضوع های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری و نیز ایجاد فضای رقابتی سالم در بین اصحاب رسانه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه هدف جشنواره امسال پرداختن به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری و شعار سال های مختلف در رسانه است، ادامه داد: برخی دغدغه‌های ایشان در امور فردی و اجتماعی که رسانه‌ای شده نیز اولویت دارد.

وی بیان کرد: کرونا و رسانه، روحیه جهادی، مطالبه گری، مبارزه با آسیب های اجتماعی، سبک زندگی، جهاد و دشمن شناسی، حمایت از تولید و موضوع آزاد هشت عنوان انتخاب شده برای شرکت در جشنواره است.

مسلمان تصریح کرد: اهالی رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری می‌توانند آثار خود در هشت محور گفته شده را در قالب‌های مختلف مانند مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، موشن گرافی، مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، پادکست و عکس ارسال کنند.

وی تصریح کرد: بخش ویژه دانشجویی با موضوع مطالبه گری امسال برای شرکت علاقه‌مندان راه اندازی شده و شرکت کنندگان امکان ارسال یک اثر در هر موضوع را دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان یادآور شد: هر شرکت کننده می تواند در هر موضوع جشنواره، از هر قالب تنها یک اثر به جشنواره ارسال کند به عنوان مثال نمی توان ۲ یادداشت در موضوع آسیب های اجتماعی ارسال کرد و اهالی رسانه در صورتیکه قصد ارسال چند اثر دارند، برای هر اثر فرم الکترونیک را بصورت مجزا تکمیل کنند.

متقاضیان برای ارسال اثر و شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://survey.porsline.ir/s/TZotUwd مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، اولین دوره جشنواره ابوذر سمنان در سال ۱۳۹۶ با دریافت ۲۰۰ اثر برگزار شد. سال گذشته در چهارمین جشنواره ابوذر استان سمنان در مجموع ۵۱۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با حضور ۱۳ داور به‌صورت تخصصی ارزیابی و ۳۴ اثر به‌عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha