استاندارسمنان: جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ انقلاب و امید آفرینی است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه گفت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر، فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب  و امید افرینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر شنبه در آیین پایانی پنجمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای استان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی این شهر گفت: اهالی رسانه، با سرلوحه قرار دادن مطالبه‌گری همراه با هوشمندی درجهت وحدت و امیدآفرینی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند. 

وی افزود: تجزیه طلبی، تهاجم فرهنگی و توطئه‌های دشمنان در اوایل انقلاب با کمک و هنرنمایی اهالی رسانه خنثی شد. 

استاندار سمنان گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه با معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای استان سمنان، زمینه حضور سرمایه گذار و گردشگر را فراهم کنند که هم اقتصاد استان رونق بیشتری یابد و هم با توقف مسافران، آمار حوادث جاده‌ای کاهش یابد. 

هاشمی با اشاره به دستاوردهای استان سمنان گفت: از آغاز دولت سیزدهم، ۳۳ واحد تولیدی راکد در استان سمنان راه اندازی شد، از مجموع تسهیلات رونق تولید کشور در سال ۱۴۰۰، میزان ۱۴.۴ درصد را استان سمنان جذب کرد و تسهیلات ازدواج رتبه سوم کشور را دارا است‌. 

وی افزود: همچنین ۴۶۰ هکتار زمین به ساخت مسکن اختصاص یافت و طرح جهش مسکن آعاز شد. 

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود سپاه پاسداران را از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امنیت نعمت مهمی است و اگر امروز امنیت کشور فراهم است، به دلیل وجود سپاه و شهدا است.

هاشمی گفت: با وجود اینکه ایران در زمینه تولید اسلحه، پزشکی و علم از سرآمدان جهان است، اما ترس دشمن از روحیه شهادت طلبی و جهادی مردم است.

رکن اصلی جهاد تبیین، فعالیت رسانه ای است

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز در این آیین گفت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در راستای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب و با هدف پاسخگویی به دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود. 

سردار حمید دامغانی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و تهاجم ترکیبی تاکید دارند که رکن اساسی آن در حوزه جنگ رسانه ای است. 

وی با اشاره به اینکه امروز ضرورت فعالیت رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست، افزود: جنگ اوکراین و روسیه، بیشتر از جنگ نظامی و نوعی جنگ رسانه‌ای است و به همین دلیل شروع تحریم‌های این کشور با تحریم رسانه‌ای بود. 

دامغانی گفت: در جنگ رسانه‌ای، درگیری‌ها در جغرافیا محدود نیست بلکه در قلب و ذهن مردم جهان جاری است. 

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: امروز مسافت‌ها  و فاصله‌ها بی‌معنی شده و این اهمیت جشنواره‌هایی مانند ابوذر را مشخص می‌کند، زیرا باید از مرحله دفاع عبور کنیم و وارد مرحله تهاجم ترکیبی شویم.

جشنواره ابوذر استان سمنان با معرفی برترین ها عصر امروز برگزار و پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha