۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84567892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه انتظامی از کردستان

۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰
کد خبر: 84567892
خبرهای کوتاه انتظامی از کردستان

سنندج - ایرنا - کشف ۳۰ کیلوگرم شیشه در بانه، پنج دستگاه ماینر و ۱۰ تُن چوب قاچاق در کامیاران، محموله لوازم برقی قاچاق در قروه و بیش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در دیواندره، عناوین چند خبر از حوزه انتظامی کردستان است.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های کردستان و آذربایجان غربی با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار علی آزادی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کردستان محل تردد خودرو ال ۹۰ قاچاقچی موادمخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان بانه شناسایی و در عملیاتی ضربتی با ماموران انتظامی بانه خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلو شیشه که از مرزهای غربی کشور وارد شده بود کشف شد، افزود: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس کردستان است و با سوداگران مرگ برابر قانون قاطع رفتار خواهد شد.

کشف پنج دستگاه ماینر و ۱۰ تُن چوب قاچاق در کامیاران

جانشین فرمانده انتظامی کامیاران گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید میرجلیلی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کامیاران - کرمانشاه به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ مهرداد مرادیان افزود: با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از خودرو توقیفی، پنج دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه به صورت تقریبی سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی کامیاران اضافه کرد: در یک عملیات دیگر ماموران ایست و بازرسی شهید میر جلیلی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون موردنظر ۱۰ تُن چوب قاچاق کشف و یک نفر دستگیر و همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مرادیان یادآور شد: ارزش این محموله قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف محموله لوازم برقی قاچاق در قروه

فرمانده انتظامی قروه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قروه در بلوار غدیر یک دستگاه خودرو سواری سمند را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

سرهنگ علیرضا صفری افزود: با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو سمند تعداد ۷۲ دستگاه پمپ باد برقی خودرو، ۸۰ دستگاه پاورمبدل برق خودرو و ۲۷۴ عدد چراغ قوه شارژی قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک دستگاه خودرو سمند توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

کشف بیش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در دیواندره

جانشین فرمانده انتظامی دیواندره گفت: پس از کسب اطلاع از فعالیت باند قاچاق محموله مواد محترقه که قصد انتقال آن از مرزهای غربی به سمت مرکز کشور را داشتند، به صورت ویژه این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر نیکو آئین افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی هماهنگی با مقام قضایی، خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

وی با بیان اینکه از خودرو موردنظر ۱۵ هزار و ۹۸۰ نوع ماده محترقه خارجی قاچاق کشف شد، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله ۴۰۰ میلیون ریال است و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha