۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84568312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر برگزار می‌شود

اردبیل- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری دوباره ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر پس از ۲ دهه وقفه خبر داد.

به گزارش ایرنا، عبدالله بحرالعلومی روز سه‌شنبه در این زمینه گفت: ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر امسال با حضور شهرستان‌های نمین، نیر و سرعین برگزار می‌گردد.

وی افزود: ان جشنواره با محورهای تئاتر و تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها)- مقاومت، ایثار و شهادت- کرونا و مدافعان سلامت- آسیب‌های اجتماعی- اقتصاد، فرهنگ و توریسم- آیین‌های بومی و محلی و دیگر موضوعات آزاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل با هدف تقویت و اعتلای هنر نمایش در منطقه، توسعه کمی و کیفی آثار نمایشی و کمک به رونق اجرای عمومی تئاتر این دوره از جشنواره را تنها در بخش صحنه‌ای برگزار می‌کند. 

وی اضافه کرد: جشنواره تئاتر مشگین‌شهر پس از دو دهه وقفه در برگزاری، ششمین دوره خود را تجربه خواهد کرد و برگزاری این جشنواره، نوید بخش روزهای خوبی برای تئاتر شهرستان مشگین‌شهر و استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha