۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84569442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاس دانش افزایی داوران و کمک داوران هرمزگان برگزار شد

بندرعباس- ایرنا کلاس دانش افزایی داوران فوتبال هرمزگان با حضور ۴۵ داور در محل سالن آموزش هفت تیر بندرعباس برگزار شد.

دبیر هیات فوتبال هرمزگان  روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این کلاس داوری گفت: پس از پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال هرمزگان کمیته داوران به منظور بررسی دانش افزایی داوران و مرور قوانین جدید داوری فوتبال کلاس دانش افزایی را برگزار کرد. 
اصغر معماری افزود: تدریس این کلاس را عبدالمجید معماری مدرس جوان و رسمی فدراسیون فوتبال بر عهده داشتند که داوران و کمک داوران مشکلات به وجود آمده در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال هرمزگان را مورد بررسی قرار دادند تا نیم فصل دوم را با کمترین اشتباه به پایان ببرند.
وی بیان داشت: در این کلاس علاوه بر مرور قوانین و دانش افزایی از داوران- ویدئو تست هم گرفته شد و به نفرهای برتر هدایایی از سوی کمیته داوران اهدا شد. 
دبیر هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: کار خوبی  که کمیته داوران در این کلاس انجام داده بود، دعوت از هشت داور بانو فوتبال استان که در کشور قضاوت می کنند بود، تا بانوان هم از این کلاس دانش افزایی بهره کامل را ببرند.
رییس هیات فوتبال هرمزگان نیز در این مراسم گفت: حمایت های خودمان را از کمیته داوران انجام می دهیم و اجازه نخواهیم داد که حق داوران ما در کشور از بین برود.
رنجبریان افزود: به زودی رییس کمیته و رییس دپارتمان داوری استان به تهران خواهند رفت و با رییس کمیته و رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال جلساتی برگزار خواهند کرد.
 مدرس و رییس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان هم گفت: در نیم فصل نخست لیگ برتر داوران و کمک داوران اشتباهات تاثیرگذار کمی داشتند ولی با این وجود باید این کلاس را برگزار می کردیم تا اشتباهات نیم فصل نخست در نیم فصل دوم تکرار نشود.
عبدالمجید معماری  بیان داشت: در مدتی که به خاطر کرونا اجازه نداشتیم کلاس های حضوری برگزار کنیم، تمامی کلاس ها به صورت وبینار بود اما کلاس حضوری تاثیرات بیشتری دارد.
معماری گفت: تمام تلاش کمیته و دپارتمان داوری استان این است که تیم ها در مسابقه‌ها از داوری کمتر ضرر کنند زیرا در این وضعیت بد اقتصادی واقعا تیم داری سخت است و امیدوارم که داوران در نیم فصل دوم هم کارنامه خوبی از خودشان به جا بگذارند.
مراسم پایانی این کلاس دانش افزایی که با حضور علیرضا صفا عضو کمیته داوران و مدرس رسمی آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال و محمود رییسی رییس کمیته داوران استان هرمزگان انجام شد،  به داوران گواهی شرکت در کلاس اهدا شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha