۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷
کد خبر: 84570372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش یلدای رهایی زندانیان در یزد آغاز شد

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷
کد خبر: 84570372
 پویش یلدای رهایی زندانیان در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش یلدای رهایی به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: این طرح تا شب یلدا ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سید مسعود عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح با همکاری مردم به خصوص خیران فداکار و نوعدوست برای آزادی زندانیان، پیگیری که نقش مهمی در آزادی زندانیان مالی استان دارد .

وی از طراحی و نصب بنر پویش در نقاط مختلف با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری خبر داد و ادامه داد: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس، تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ساخته شده که از طریق رسانه‌های گروهی و فضای مجازی پخش می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز کنند.

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

سال ۱۳۹۹ با همکاری مردم و خیران  ۳۳۵ مددجوی محکوم مالی جرایم غیرعمد با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیری در استان یزد آزاد شدند.

 یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد و سه هزار  و ۵۰۰  نفر دوره محکومیت خود را  در زندان سپری می کنند و تعداد زندانیان جرایم غیرعمدمالی استان ۱۲۵ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha