پژوهشگران و فناوران برگزیده استان کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - پژوهشگران و فناوران برگزیده استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان در سرسرای دانشکده ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین در این همایش؛ نمایشگاه مجازی هفته پژوهش استان با حضور« افشین کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه  افتتاح شد.

رییس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مجازی هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت: امسال نیز نمایشگاه هفته پژوهش استان به خاطر غیر حضوری بودن دانشگاه و مدارس به صورت مجازی با حضور پژوهشگران، فناوران و شرکت های دانش بنیان برگزار شده است و امیدواریم مورد استقبال دانشجویان و پژوهشگران قرار بگیرد.

«سیامک آزادی» در ادامه افزود: ۴۷ مرکز آموزشی، علمی،دانشگاهی و دستگاه اجرایی با ۳۵۸ کار پژوهشی در نمایشگاه هفته پژوهش استان حضور دارند، که از این تعداد ۳۲۱ دستاورد در سایت مجازی نمایشگاه بارگذاری شده است.

او با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته امکان بارگذاری فیلم، تصویر و فایل صوتی به نمایشگاه مجازی هفته پژوهش اضافه شده است، گفت: در این نمایشگاه امکان ارتباط مستقیم بین پژوهشگران با مدیران شرکت های دانش بنیان و مسوولان ذی ربط فراهم شده که از دستاوردهای پژوهشی در راستا کمک به صنعت، تولید و اشتغال استفاده شود.

آزادی اظهار داشت: سایت نمایشگاه مجازی هفته پژوهش استان برای بازدیدعلاقه مندان به مدت یک هفته در دسترس خواهد بود.  

در پایان از پژوهشگران، فناوران برتر استان و همچنین فعالان رسانه ای در حوزه دانشگاه تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha