ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

تهران- ایرنا- تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان با شکست حریف قدرتمند خود سایپا در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر زنان، عنوان قهرمانی نیم فصل را آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنجشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران، یزد، فارس، کاشان و ورامین پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان که با هشت برد و ۲۳ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار داشتند، در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در این بازی سه بر یک به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب نهمین برد متوالی خود در لیگ برتر زنان، عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها را بدون شکست از آن خود کنند.

الساندرا کمپدلی گزینه اصلی سکان‌داری تیم ملی والیبال زنان ایران به منظور آشنایی هر چه بیشتر با سطح لیگ برتر زنان به صورت زنده این دیدار را از پلتفرم‌های مجازی تماشا کرد.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان (ذوب‌آهن اصفهان) عملکرد بسیار خوبی در دور رفت لیگ برتر زنان داشت و در ۶ مسابقه سه بر صفر، دو مسابقه سه بر یک و تنها یک دیدار سه بر دو فاتح میدان شد تا از ۲۷ امتیاز ممکن دور رفت، ۲۶ امتیاز به دست آورد.

تیم سایپا نیز با هشت برد، یک شکست، ۲۳ امتیاز و کسب رتبه دوم به کار خود در دور رفت لیگ برتر زنان پایان داد.

در ادامه این رقابت ها نیز تیم باریج اسانس کاشان با پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان هم به هفتمین برد رسید و هم دور رفت را با برد به پایان برد. رفسنجانی‌ها نیز با پذیرش این شکست، ششمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند تا با سه برد و ۱۰ امتیاز به کار خود در دور رفت پایان دهند.

همچنین تیم پیکان که با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در پایان هفته هشتم صاحب رتبه چهارم جدول بود توانست ۳ بر صفر جوانان زرتشی یزد را شکست داده و دور رفت را با رده چهارمی به پایان برساند.

ریف اصفهان هم با شکست سه بر صفر بانوان ورامین به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت تا با انگیزه مضاعف به تعطیلات نیم فصل برود.

نماینده ورامین دور رفت لیگ برتر زنان را بدون برد و امتیاز و با ۹ شکست متوالی به پایان رساند تا در انتهای جدول باقی بماند.

همچنین در آخرین دیدار مهرسان ۳ بر یک ستارگان فارس را از پیش رو برداشت و برد پایانی خود را در دور رفت رقم زده و در رده پنجم جدول باقی ماند.

نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

سایپا یک - ذوب آهن اصفهان ۳

ست اول(۲۹ بر ۲۷) - ست دوم (۲۳ بر ۲۵) - ست سوم (۲۰ بر ۲۵)

ست چهارم (۲۵ بر ۲۷)

ستارگان فارس یک - مهرسان ۳

ست اول(۲۴ بر ۲۶) - ست دوم (۲۲ بر ۲۵) - ست سوم (۲۵ بر ۱۸)

ست چهارم (۱۹ بر ۲۵)

باریج اسانس کاشان ۳ - مس رفسنجان یک

ست اول(۲۵ بر ۱۶) - ست دوم (۲۵ بر ۱۶) - ست سوم (۲۱ بر ۲۵)

ست چهارم (۲۵ بر ۱۵)

بانوان ورامین صفر  - ریف اصفهان ۳

ست اول(۲۲ بر ۲۵) - ست دوم (۲۳ بر ۲۵) - ست سوم (۲۳ بر ۲۵)

جوانان زرتشتی یزد صفر - پیکان ۳

ست اول(۲۱ بر ۲۵) - ست دوم (۲۳بر ۲۵) - ست سوم (۱۷ بر ۲۵)

ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha