۲ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۳۸
کد خبر: 84588591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صعود سه تیم به پلی‌آف‌ لیگ والیبال زنان

۲ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۳۸
کد خبر: 84588591
صعود سه تیم به پلی‌آف‌ لیگ والیبال زنان

تهران- ایرنا- تیم‌های سایپا، باریج‌اسانس کاشان، ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند و به مرحله پلی‌آف راه یافتند.

به گزارش ایرنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، یزد، اصفهان و شیراز پیگیری شد.

نخستین حضور الساندرا کمپدلی گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران در خانه والیبال تهران، حساسیت رقابت دو تیم مهرسان و سایپا را دو چندان کرد.

نارنجی‌پوشان در حالی به میهمانی مهرسان رفتند که به لحاظ امتیازی شرایط یکسانی با باریج‌اسانس کاشان داشتند و هر ۲ تیم ۲۶ امتیازی بودند و همین مساله تقابل غیرمستقیم سایپا و با باریج‌اسانس کاشان بر سر تعیین تکلیف تیم دوم جدول در پایان هفته یازدهم را حساس کرده بود.  
تقابلی که با پیروزی سه بر صفر سایپا مقابل مهرسان به پایان رسید و شاگردان مریم هاشمی جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.

اما در دیگر دیدار باریج اسانس کاشان نیز هرچند که موفق به شکست سه بر صفر جوانان زرتشتی یزد شد اما این پیروزی کمکی به صعود شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه از جایگاه سومی جدول نکرد. چرا که این تیم در مقایسه با سایپا یک پیروزی کمتر دارد.

همچنین دیدار جذاب شهرآورد اصفهان به سود ذوب‌آهن تمام شد تا قهرمان نیم‌فصل با تحمیل شکست سه بر صفر هم به صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی ادامه دهد و هم نوار پیروزی‌های متوالی‌اش را حفظ کند.

در چهارمین دیدار برگزار شده هفته یازدهم، شیرازی‌ها در خانه میزبان مس رفسنجان بودند. ۲ تیم در شرایطی با هم دیدار کردند که ستارگان فارس در رتبه هفتم جدول قرار داشت و مس یک پله بالاتر از میزبان ایستاده بود.

شاگردان مریم پرهیزگار در تیم ستارگان فارس امیدوار بودند بتوانند با پیروزی در یک بازی خانگی، تکانی به امتیازها و بلکه جایگاهشان در جدول رده‌بندی بدهند اما این اتفاق رخ نداد و میهمان در سه ست متوالی به پیروزی رسید. به این ترتیب رفسنجانی‌ها از جایگاه ششمی خود در جدول یک پله صعود کردند.

در آخرین بازی هفته یازدهم، تیم پیکان میزبان بانوان ورامین بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پیروزی در این بازی تاثیری در ارتقای جایگاه چهارمی پیکان در جدول رده‌بندی نداشت. اما فرصتی بود تا بانوان ورامین نهایت تلاش خود را برای ثبت اولین پیروزی به کار بگیرند.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:
مهرسان صفر - سایپا ۳؛ (۱۲-۲۵)، (۱۶-۲۵)، (۱۳-۲۵)

جوانان زرتشتی یزد صفر - باریج اسانس کاشان ۳؛ (۲۰-۲۵)، (۱۱-۲۵)، (۱۹-۲۵)

ذوب‌آهن اصفهان ۳ - ریف اصفهان صفر؛ (۲۵-۹)، (۲۵-۱۵)، (۲۵-۱۱)

پیکان ۳ - بانوان ورامین یک؛ (۲۵-۱۴)، (۲۶-۲۸)، (۲۵-۱۵)، (۲۵-۱۴)

ستارگان فارس صفر - مس رفسنجان ۳؛ (۱۰-۲۵)، (۱۷-۲۵)، (۱۷-۲۵)

صعود سه تیم به پلی‌آف‌ لیگ والیبال زنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha