۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84572660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ درصد هتل های کیش اشغال شد

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۸:۱۲
کد خبر: 84572660
۸۵ درصد هتل های کیش اشغال شد

کیش - ایرنا - رییس جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: هم اکنون با بهبود وضعیت همه گیری کرونا ۸۵ درصد هتل های کیش اشغال شد.

مسیح اله صفا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با خروج جزیره کیش از وضعیت قرمز کرونایی و اتمام پیک پنجم هتل های این جزیره از اول مهر سال جاری تا کنون روند مطلوبی را از نظر پذیرش مسافر طی می کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت میانگین سطح اشغال هتل ها ۸۵ درصد بوده و در برخی روزها به بالاتر از ۹۰ درصد نیز رسیده است و برخی هتل ها در بعضی روزها نیز حتی شاهد پذیرش ۱۰۰ درصدی بودند.

رییس جامعه هتلداران جزیره کیش یادآور شد: اعضای این جامعه علی رغم افزایش پذیرش گردشگران، کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده اند و بازرسان جامعه نظارت های خود را از هتل ها تشدید کرده اند.

وی افزود: در این جامعه هشت بازرس به صورت مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و سایر موارد نظارت دارند و سعی می شود هر هتل به صورت هفتگی مورد بازدید و نظارت باشد.

صفا یادآور شد: کارکنان هتل ها نیز موظف هستند در کنار ارایه خدمات هتلینگ به عنوان ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مسافران و همکاران خود فعالیت داشته باشند.

هم اکنون ۵۱ هتل شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

این هتل ها در مجموع دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰ تخت و پنج هزار و ۱۵ اتاق است که جامعه هتلداران فعالیت اعضای خود در زمان حاضر را منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha