۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84573296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ نماینده ایران حذف شدند/ «نبوی» بدون مبارزه در فینال

تهران- ایرنا- نخستین روز مسابقات جهانی پاراتکواندو با حذف ۲ نماینده تیم کشورمان همراه شد.«مهتاب نبوی» هم در گام نخست باید در فینال و برای کسب مدال طلا روی شیاپچانگ برود.

به گزارش ایرنا، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ با حضور ۲۶۴ هوگوپوش از ۴۱ کشور از امروز (شنبه) به میزبانی استانبول ترکیه آغاز و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

امروز شنبه، «سعید صادقیان‌پور» در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم (کلاس K۴۴)، ابتدا برابر «ایاز حسینلی» از جمهوری آذربایجان به پیروزی ۲۲ بر ۴ دست یافت و در گام دوم مقابل «اردنه گانبات» از مغولستان با شکست سنگین ۲۱ بر ۲ مواجه شد و از دور مسابقات کنار رفت.

«فاطمه دودانگه» در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم(کلاس K۴۴) در نخستین مبارزه به مصاف «آنا پودوبسکایا» دارنده مدال برنز پارالمپیک توکیو از رفت و با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و حذف شد.

«مهتاب نبوی» در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم (کلاس K۴۱)، دیگر نماینده روز نخست ایران است که در همان مبارزه اول و در فینال باید ساعتی دیگر با «فاطما آتیلمیس» از ترکیه مبارزه کند. در این وزن تنها ۲ نفر حضور دارند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو مردان را برعهده دارند. زنان پاراتکواندوکار کشورمان نیز در این رقابت‌ها با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی به مصاف رقبای خود می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha