خیران سلامت احداث ساختمان دیالیز سردشت را تقبل کردند

مهاباد- ایرنا- مدیر اجرایی شورای خیران سلامت سردشت گفت: ساختمان بخش دیالیز در راستای افزایش سرانه فضای بهداشت و درمان و رفع مشکلات بیماران کلیوی به همت خیران این شهرستان در بیمارستان امام خمینی (ره) احداث می شود.

ناصر فتاح پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ نفر بیمار دیالیزی در سطح شهرستان وجود دارد و فضای بخش دیالیز بیمارستان امام (ره) سردشت بسیار کوچک و جوابگوی نیاز آنها نیست خیران سلامت تصمیم به احداث ساختمان این بخش گرفتند.

وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع که مکان آن در محوطه بیمارستان این شهرستان جانمایی شده و احداث خواهد شد.

مدیر اجرایی شورای خیران سلامت سردشت بیان کرد: مراحل قانونی و اداری احداث آن به اتمام رسیده و از طریق خیران نیز تاکنون پنج میلیارد ریال کمک برای ساخت آن جمع آوری شده است.

فتاح پور اضافه کرد: هزینه احداث این ساختمان قابل توجه بوده و حداقل به بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است از این رو، این شورا از مشارکت و کمک های همه مردم و خیران برای تکمیل این طرح استقبال خواهد کرد.

مدیر اجرایی شورای خیرین سلامت سردشت گفت: خیران و اقشار مختلف مردم می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت، حساب و شبا مجازی ۰۱۰۸۲۰۱۹۵۰۰۰۲ و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۹۴۵۲ و یا IR۷۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۲۰۱۹۵۰۰۰۲ واریز کنند.

به گزارش ایرنا، سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد؛ بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha