۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84573904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات نابینایان: دوندگان همدان در پاراآسیایی بحرین بدشانس بودند

همدان- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان همدان معتقد است که دونده‌های این استان در مسابقات پاراآسیایی جوانان در کشور بحرین بدشانس بودند و به حق واقعی خود در کسب مدال خوش رنگ طلا دست نیافتند.

«سمیه سهیلی» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران همدانی در این رقابت‌ها توانستند در مجموع یک مدال طلا و چهار مدال برنز کسب کنند.

وی اضافه کرد: مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ بحرین با حضور چهار ورزشکار اعزامی استان همدان برگزار شد و در پایان «محمد کرم کولیوند» مربی همدانی تیم ملی گلبال مدال طلا، «مهرداد نجفی» دونده استان مدال برنز دوومیدانی در رشته‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر و «ایمان طالبی» به‌عنوان دونده همراه مهرداد نجفی موفق به کسب ۲ نشان برنز دوومیدانی در رشته‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر شدند.

سهیلی خاطرنشان کرد: مهدی سیاری نیز از دیگر ورزشکاران اعزامی استان همدان به این مسابقات بود که متاسفانه به علت بیماری توان شرکت در مسابقات را نداشت.

وی بیان کرد: سیاری یکی از شانس‌های اصلی در کسب مدال در مسابقات بود اما دچار بیماری مشکوک به کرونا شد و امکان حضورش در این بازی‌های فراهم نشد.

سهیلی با انتقاد از تغییر در قوانین مسابقات دو ومیدانی پاراآسیایی جوانان بحرین گفت: این وضعیت به ضرر مهرداد نجفی دونده مستعد همدان شد.

وی یادآور شد: این دونده همدانی می‌توانست نشان طلا کسب کند اما متاسفانه تمامی کلاس‌های نابینایان و معلولان در این مسابقات ادغام شده و همین وضعیت رقابت دوندگان را سخت کرد.

وی اضافه کرد: تمامی حریفان نجفی از وضعیت جسمانی به مراتب بهتر برخوردار بودند و با این حال او توانست بازهم روی سکو مدال آوران قرار بگیرد.

کاروان نابینایان و کم بینایان کشورمان متشکل از ۳۳ ورزشکار، ۱۵نفر کادر فنی و مربی در مسابقات پاراآسیایی بحرین شرکت کرد.

چهارمین دوره مسابقات نابینایان و کم بینایان جوان آسیا هجدهم ماه جاری با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در بحرین پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha