۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84574268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ زوج زنجانی از مهر ایران تسهیلات ازدواج دریافت کردند

زنجان – ایرنا – مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ زوج زنجانی مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال بدون نوبت از این بانک تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، حسن خانمحمدی روز یکگشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت چهاردهمین سال تاسیس بانک مهر ایران افزود: پرداخت تسهیلات برای زوج‌های جوان متقاضی دریافت تسهیلات در این بانک بدون نوبت انجام می شود. 

وی یادآوری کرد: برای زوج هایی که آقا زیر ۲۵ سال و خانم زیر ۲۳ باشد تسهیلات ازدواج هر یک از زوجین یک میلیارد ریال است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: چنانچه همین شرط سنی برای خانم و آقا از خانواده ایثارگران باشد مبلغ تسهیلات با افزایش ۲ برابری به ۲ میلیارد ریال می رسد.
خانمحمدی ادامه داد: برای بقیه گروه های سنی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ۷۰۰ میلیون ریال برای هر کدام از زوج ها پرداخت می شود.

 ۳۴۵ قلم تجهیزات پزشکی به علوم پزشکی اهدا کردیم

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این اقلام پزشکی در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور پیشگیری و مهار شیوع کرونا در ۲ فاز انجام شد.

خانمحمدی خاطرنشان کرد: کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ترمومتر حرفه ای، پالس اکسی متر، بارکد خوان و ترالی اورژانس از جمله اقلام پزشکی اهدا شده به ارزش هفت میلیارد و ١٠٠ میلیون ریال است.

وی افزود: این اقلام از محل درآمدهای وجه التزام (جریمه دیر کرد مشتریان) خریداری شد که بر اساس قانون دریافت و به انجام کارهای عام المنفعه اختصاص می یابد.

سه هزار فقره تسهیلات بدون ضامن پرداخت کردیم

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: تسهیلات بدون نیاز به ضامن بر اساس اعتبار سنجی مشتریان انجام می شود.

خانمحمدی اظهارداشت: تامین ضامن یکی از چالش‌های متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی است که در بانک قرض الحسنه مهر ایران برای مشتریانی که برای این مجموعه ارزش آفرینی و اعتبار دارند شرایط ضامن را تسهیل کرده و پیشگام در حذف ضامن شده ایم.

وی تاکید کرد: تاکنون سه هزار فقره تسهیلات از مبلغ ۵۰ تا یک هزار میلیون ریال بدون ضامن برای این مشتریان پرداخت کرده ایم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: مشکل تامین ضامن حتی برای مشتریان خوش حساب نیز موجب شده که متقاضیان وام از دریافت تسهیلات محروم یا با چالش جدی مواجه شوند.

 خانمحمدی خاطرنشان کرد: شرایط برخورداری از تسهیلات بدون ضامن خوش‌حسابی مشتری و امتیاز حساب است که فقط با اتکا به یک برگه چک و بدون نیاز به هیچ ضمانت اضافه‌ تسهیلات پرداخت می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha