۱۶‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان طی ۲ ماه گذشته توزیع شد

سمنان- ایرنا- جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: سپاه و بسیج استان در قالب رزمایش “مواسات و کمک‌های مؤمنانه” ۱۶ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در ماه‌های مهر و آبان توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی کاشفی عصر یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۶۵ میلیارد ریال برای تهیه ۱۶ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران و گروه‌های بسیجی هزینه شد.
وی با بیان اینکه هر بسته کمک معیشتی شامل حدود ۱۵ قلم کالای خوراکی مورد نیاز زندگی بود، افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی بیش از چهار میلیون ریال است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان افزود: بسته‌های کمک معیشتی به همت سپاه، اقشار مختلف بسیج، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج، خیران و جمعی از مردم نیکوکار تهیه و در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.
کاشفی اضافه کرد: گروه‌های بسیجی و سپاهی به صورت شبانه روزی برای خدمت به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از زمان شیوع ویروس کرونا پای کار بوده و تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس خدمت‌رسانی ادامه دارد.
وی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را جلوه ای از تحقق جامعه اسلامی دانست و افزود: ولایت مداری علاوه بر قلب، به اظهار در عمل نیز ثابت می‌شود که کمک به محرومان در دوران کرونا جلوه ای از ولایت مداری مردم است.
وی یادآور شد: کمک مؤمنانه مصداق انقلابی‌گری و از مصادیق خدمت‌رسانی از نوع بسیج‌محوری است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه، به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و امید می‌رود این مشی و ایده به حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و بخش‌های مختلف دیگر نیز رواج یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha