۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84575838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزیزی‌خادم: تملق جایی در فدراسیون فوتبال ندارد؛ قرارداد با قطر مهم است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تملق جایی در فدراسیون فوتبال ندارد. هرجا که تملق باشد، عقب‌گرد هم دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، «شهاب‌الدین عزیزی خادم» امروز(دوشنبه) در حاشیه مجمع هیات فوتبال استان تهران، اظهار داشت: امروز در استان تهران به عنوان یکی از مراکز اصلی فوتبال کشور، کاری در حال انجام بوده که زحمات تک تک مسئولان استان در دماوند، ورامین، فیروزکوه و تمامی مناطق و محله‌های استان تهران است.

وی در خصوص «احمدرضا براتی» که چندی پیش از ریاست کمیته تدوین و مقررات فدراسیون استعفا کرد و اکنون به عضویت هیات رئیسه هیات فوتبال استان تهران درآمده است نیز گفت: براتی که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، امروز رأی قاطعی کسب و مجمع و فوتبال به او اعتماد کرد. امیدوارم همه بتوانیم با نگاهی بلند نظرانه، فضایی را ایجاد کنیم که پایه‌ها و فوتبال بانوان هم راستا و دوشادوش سایر رده‌های ملی کشور پیش بروند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همانطور که اراده و عهد کرده بودیم مشارکت آگاهانه و یک نگاه حرفه‌ای در فوتبال ملی در خصوص بحث تبلیغات محیطی بود که این کار هم انجام شد و جا دارد از همه عزیزان که کمک کردند، تشکر کنم. فدراسیون فوتبال نشان داده که اراده لازم بر نگاه حرفه‌ای خودش به دور از نگاه شخصی و تنگ‌نظرانه دارد. شما نمی‌توانید نگاه‌تان حرفه‌ای باشد ولی قشری و جنسیتی برخورد کنید. عملکرد و رفتار فدراسیون فوتبال مبتنی بر یک رفتار حرفه‌ای بوده است علی‌رغم تمام مشکلات و نواقصی که وجود دارد، همانطور هم که اعلام کردیم بی‌عیب نیستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال قطر گفت: قرارداد بسیار مهم، استراتژیک و تاریخی را با یک کار جمعی با فدراسیون فوتبال قطر منعقد کردیم. یکی از اصول مهم و استراتژیک فدراسیون فوتبال مستقر، مبتنی بر یک دیپلماسی کارآمد، کارساز و راهگشاست. در همین راستا این قرارداد مهم و تاریخی بسته شد که برای تمامی رده‌های ملی است. جزئیات آن هم در سایت فدراسیون فوتبال آمد که مردم عزیز را در جریان مفاد این قرارداد گذاشتیم. امیدوارم منافع این قرارداد به دامن فوتبال ملی ایران برگشته و براساس برنامه‌ریزی در تعطیلات ژانویه یک کارگروه از فدراسیون فوتبال در حوزه‌های مختلف به کشور قطر سفر می‌کند که بازدیدی از کمپ اسپایر خواهند داشت.

عزیزی خادم با تأکید بر اینکه نگاه فدراسیون فوتبال مبتنی بر توسعه است، به قرارداد همکاری سه جانبه این فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان و مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: جا دارد از وزیر ورزش و همینطور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری که همواره اراده آنها را هم در کنار فدراسیون مبتنی بر توسعه دیدم، تشکر کنم. بعد از دهه‌ها تیم ملی بزرگسالان، فوتسال و تیم بانوان ایران در ۶ ماه گذشته اردوهای یک هفته‌ای در کیش داشتند که کار جدیدی است، چون نگاه ما این است که فوتبال فقط در تهران متمرکز نباشد و باید اردوها را به جاهایی بکشانیم تا به توسعه فوتبال کمک کرده و همینطور هزینه‌های ما کم شود.

وی ادامه داد: بنا شد که برای اولین بار فدراسیون فوتبال دفتری در جزیره کیش داشته باشد. همانطور که اعلام شد باید برای ساخت استادیوم و زمین‌های فوتبالی استانداردهایی رعایت شود تا تیم‌های ملی بتوانند استفاده کنند و این یک دستاورد بزرگ برای فوتبال ملی ما است. قرار شد تیم ملی بانوان یک اردوی ۱۰ روزه در کیش برگزار کرده و برای جام ملت‌های بانوان آسیا در هند آماده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه سفر جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) به ایران گفت: در بهمن‌ماه میزبان ریاست فدراسیون جهانی فوتبال خواهیم بود و امیدوارم این موضوع با صعود تیم ملی به جام جهانی تقارن پیدا کند. کمیته‌ای شکل گرفته که برنامه‌های ورود اینفانتینو را برنامه‌ریزی کند. منتظر هستیم که تاریخ نهایی حضور رئیس فیفا مشخص شود؛ سفر اینفانتینو به ایران، اقدامی مهم در راستای دیپلماسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha