۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84575887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

براتی: در پرونده ویلموتس دخالت نکردم

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبر: 84575887
براتی: در پرونده ویلموتس دخالت نکردم

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: درباره پرونده ویلموتس از لحظه انعقاد قرارداد تا امروز در هیچ کدام از اتفاقات مداخله ای نداشتم و از آن بی خبر هستم.

به گزارش ایرنا، «احمدرضا براتی» امروز (دوشنبه) در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به هیات فوتبال استان تهران کمک کرده و خدمات ارزنده‌‎ای را انجام بدهم.

وی افزود: من چند سالی در ریاست کمیته تدوین و تطبیق‌ مقررات حضور داشتم و انجام وظیفه کردم؛ عملکردم در این کمیته در سالیان گذشته مشخص و پیش روی اهالی ورزش است که چه اتفاقاتی در حوزه فوتبال رخ داد، برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور تاییدیه مکتوب فیفا را برای اساسنامه در سال گذشته دریافت کردیم و به تصویب مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رسید و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با حضور ناظرین فیفا با بهترین کیفیت برگزار شد.

نواب رییس هیات فوتبال استان تهران اضافه کرد: از رییس فدراسیون فوتبال خواستم بیش از این در کمیته تدوین و تطبیق‌ مقررات حضور نداشته و دیگرانی که علاقه‌مند هستند، خدمت کنند و به طور حتم این استعفا مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

براتی افزود: در اساسنامه قبلی یعنی اساسنامه‌ای که در زمان کمیته انتقالی تصویب شده بود واژه عمومی وجود نداشت بلکه گفته شده بود فدراسیون فوتبال تشکیلات غیر دولتی است و در این مدت چیزی کم یا اضافه نشده و این تعریفی است که فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا با مجموعه ورزش ایران به اجماع رسید و کار تصمیم‌گیری درباره ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال و تشخیص ماهیت آن کاری بود که به خرد جمعی نیاز داشت و همه بخش‌های ذی‌ربط همکاری کردند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد: چیزی به نام واژه عمومی نه در اساسنامه قبلی وجود داشت و نه در اساسنامه فعلی؛ برداشتی که برخی دوستان می‌کنند این است که براساس قانون، فهرست نهادهای عمومی غیر دولتی که در واقع فدراسیون‌های آماتور را در زمره نهادهای عمومی غیر دولتی قرار می‌دهد، فدراسیون فوتبال هم جزو این فهرست است و من موافق این استدلال نیستم اما با توجه به اساسنامه جدید که ماده واحده آن به تصویب هیات دولت رسیده، تمامی فدراسیون‌های ورزشی نه فقط فدراسیون فوتبال از زمره نهادهای عمومی غیر دولتی خارج می‌شوند.

وی گفت: درباره پرونده مارک ویلموتس از لحظه انعقاد قرارداد تا امروز در هیچکدام از اتفاقات مداخله‌ای نداشتم و از این پرونده بی خبر هستم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha