تیم زنان والیبال شهرداری تهران نایب قهرمان کشور شد

تهران- ایرنا- معاون سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: تیم والیبال شهرداری تهران در رقابت های کلان شهرهای کشور توانست جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد.

افسانه بیابانی روز دوشنبه در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به مدت چهار روز (از ۱۸ آذرماه) در استان اصفهان برگزار شد که تهران در دیدار پایانی مغلوب میزبان این رقابت ها شد.

وی بیان کرد: حبیبه محمودی، حمیده ناجی، فرزانه صحرایی، یاسمن عادلی، ندا زحمتکش، سمیه حسینی، ماهرخ بهرامی، سمیه غفوری، عالیه رضوان، هانیه عباس نیا، النار اعتمادی و مریم اسماعیلی به عنوان بازیکن و پری شوهانی نیز به عنوان مربی در این رقابت ها شرکت داشتند.

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: تیم های اصفهان، تهران و شیراز نیز توانستند در این رقابت ها جایگاه اول تا سوم را از آن خود کنند.

وی همچنین از برگزاری آموزش رشته های تخصصی و ورزشی برای زنان در بوستان های شهری پایتخت خبرداد و گفت: باتوجه به پاندمی کرونا و تعطیلی مکرر اماکن و ایستگاه های ورزشی "طرح چهارفصل ورزشی" با هدف آموزش  تخصصی رشته های ورزشی در بوستان های پایتخت تدوین شد.

بیابانی ادامه داد: در این طرح هر ماه یک رشته ورزشی که قابلیت آموزش در سطح بوستان ها را دارد، توسط مربی متخصص و به صورت رایگان به شهروندان آموزش داده می شود.

معاون سازمان ورزش با اشاره به اینکه این طرح از مرداد ماه آغاز و تا کنون رشته های ورزشی (کاربادستگاه های بدنسازی پارکی، تنیس روی میز، بدمینتون و دارت) به بانوان آموزش داده شده است افزود: در ماه آذر نیز زنان آموزش رشته فریزبی را می بینند.

به گفته وی تا پایان امسال نیز آموزش تخصصی رشته های طناب زنی، تای چی، شطرنج نیز به شهروندان آموزش داده خواهد شد.

بیابانی، برگزاری لیگ محله ای یادواره سردار شهید سلیمانی در مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران در ۱۰ رشته ورزشی والیبال، بسکتبال، ایروبیک، دارت، آمادگی جسمانی، فوتسال، ژیمناستیک، داژبال، تکواندو و بدمینتون (اختتامیه ۳۰دی)، برگزاری مسابقه ایروبیک به میزبانی منطقه ١٤با حضور ١١٠شرکت کننده(٢٤آذرماه) و مسابقه بسکتبال (٢٥و٢٦آذرماه) را از  اهم برنامه های این سازمان برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha