۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 84576769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: امروز با رییس جمهوری پاسخگو مواجه هستیم

تهران - ایرنا - نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس گفت: امروز با رییس جمهوری پاسخگو و در تعامل با مردم مواجه هستیم و باید از رییس جمهور به دلیل سعه صدر در مواجهه با مشکلات مردم که حاصل بی‌تدبیری‌های چند سال گذشته است قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی بابایی کارنامی روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین تعامل رییس جمهور با نمایندگان مجلس نیز قابل تامل است.

وی ادامه داد: از اقدامات مسوولان دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کنندگان ایرانی در وین تقدیر می کنم زیرا زحمت کشان این عرصه به طور همزمان در دو جبهه به مقابله با زیاده خواهان جهانی و بدخواهان داخلی می پردازند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات وزیر جهاد کشاورزی در خصوص زه‌کشی زمین های شالیزاری استان های شمالی به ویژه مازندران و تنظیم بازار و خرید تضمیم مرکبات باغداران استانی های شمالی کشور قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: از وزیر نیرو و رییس سازمان برنامه و بودجه به دلیل تخصیص ردیف اعتباری مستقل برای سیستم فاضلاب شهری ساری قدردانی می کنم؛ در این میان از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در راستای پیگیری و سرعت دادن به پروژه های راه های مواصلاتی و اصلی ساری و مازندران تشکر می کنم.

بابایی کارنامی گفت: دیدگاه استاندار مازندران در راستای توسعه همه جانبه و فراگیر این منطقه قابل تقدیر است؛ همچنین اقدامات وزیر تعاون و کار برای افزایش تعامل با تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز خوب ارزیابی می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به لایحه بودجه سال آتی، اظهار داشت: قضاوت در خصوص بودجه خیلی زود است زیرا باید چند بحث مهم مانند آزادسازی ارز، عدالت مزدی، استخدامی، ساماندهی نیروهای انسانی دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی حل و فصل شود.

وی ادامه داد: ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار کارمند در دستگاه های دولتی بلاتکلیف هستند که رسیدگی به این امر از جمله مطالبات جدی مردم محسوب می شود. سازمان امور استخدامی باید با همکاری مجلس و دیگر دستگاه های مرتبط به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تورم، فقر مطلق و بیکاری از دیگر مشکلات و چالش های کشور است که برای آن هنوز فکری نشده لذا باید با دقت بیشتری به بودجه سال ۱۴۰۱ نگاه شود و آن را قضاوت کرد.

بابایی کارنامی اظهار داشت: مسائلی مانند بیکاری، تورم و غیره باید با نگاه کارشناسی کمیسیون های تخصصی مجلس و دولت برطرف شود؛ در شکل گیری مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، مسوولان و نمایندگان هم قسم شدند چندین مشکل جدی کشور را برطرف کنند و اکنون زمان آن فرارسیده است.همه باید کمک کنیم تا مردم ایران زمین با کرامت و عزت، زندگی خوبی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha